mai 67 Skrevet 21. april 2007 Skrevet 21. april 2007 Ei god venninne fyller snart femti og skal ha storkalas Hvor mye synest dere vi skal gi i gave ? 0 Siter
April Skrevet 21. april 2007 Skrevet 21. april 2007 Hva med å gå sammen flere og gi henne (og evt. mann/partner/samboer) hotellweekend + teater-/revybilletter og middag? Alternativ: spa-weekend. Dette blir jo relativt dyrt å gi alene, men er man noen som kan dele på trenger det ikke koste allverden pr. pers. 0 Siter
mai 67 Skrevet 21. april 2007 Forfatter Skrevet 21. april 2007 Hva med å gå sammen flere og gi henne (og evt. mann/partner/samboer) hotellweekend + teater-/revybilletter og middag? Alternativ: spa-weekend. Dette blir jo relativt dyrt å gi alene, men er man noen som kan dele på trenger det ikke koste allverden pr. pers. Det er jo noe vi kunne gjort , men har tenkt til å kjøpe gavekort på et sted som jeg vet passer perfekt !! 0 Siter
April Skrevet 21. april 2007 Skrevet 21. april 2007 Det er jo noe vi kunne gjort , men har tenkt til å kjøpe gavekort på et sted som jeg vet passer perfekt !! Oki, da ville jeg vurdert hvor nær venninne det er og gitt et sted mellom 300 og 500 kr, men her spørs det jo hva/hvor gavekortet er, om vedkommende får noe for disse pengene eller ikke. Er det et sted der det er dyrere varer/tjenester som tilbys, ville jeg vurdert å gi sammen med noen slik at beløpet blir høyere. 0 Siter
Speak Skrevet 22. april 2007 Skrevet 22. april 2007 Det kommer jo litt an på hvor mye dere gir på vanlige bursdager. Hva standarden er liksom. Men jeg tror ca. 500 er OK. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.