Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ei god venninne fyller snart femti og skal ha storkalas :)

Hvor mye synest dere vi skal gi i gave ?

Skrevet

Hva med å gå sammen flere og gi henne (og evt. mann/partner/samboer) hotellweekend + teater-/revybilletter og middag? Alternativ: spa-weekend.

Dette blir jo relativt dyrt å gi alene, men er man noen som kan dele på trenger det ikke koste allverden pr. pers.

Skrevet

Hva med å gå sammen flere og gi henne (og evt. mann/partner/samboer) hotellweekend + teater-/revybilletter og middag? Alternativ: spa-weekend.

Dette blir jo relativt dyrt å gi alene, men er man noen som kan dele på trenger det ikke koste allverden pr. pers.

Det er jo noe vi kunne gjort , men har tenkt til å kjøpe gavekort på et sted som jeg vet passer perfekt !!

Skrevet

Det er jo noe vi kunne gjort , men har tenkt til å kjøpe gavekort på et sted som jeg vet passer perfekt !!

Oki, da ville jeg vurdert hvor nær venninne det er og gitt et sted mellom 300 og 500 kr, men her spørs det jo hva/hvor gavekortet er, om vedkommende får noe for disse pengene eller ikke. Er det et sted der det er dyrere varer/tjenester som tilbys, ville jeg vurdert å gi sammen med noen slik at beløpet blir høyere.

Skrevet

Det kommer jo litt an på hvor mye dere gir på vanlige bursdager. Hva standarden er liksom. Men jeg tror ca. 500 er OK.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...