Gjest Shira :o) Skrevet 21. april 2007 Skrevet 21. april 2007 Vi har bestilt tur med StarTour, skal fly med Aireuropa. Inne på sidene til StarTour, kan en bestille en del taxfree, men jeg fant ikke Aireuropa som valg. Har ikke det selskapet det tilbudet? Noen som har reist med selskapet? Er det noe utvalg i taxfree ombord? 0 Siter
Gjest kanrataman Skrevet 21. april 2007 Skrevet 21. april 2007 Aldri hørt om! Nytt påfunn fra EU-fanatikerne? Du får sikkert sprit om bord. 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 21. april 2007 Skrevet 21. april 2007 Aldri hørt om! Nytt påfunn fra EU-fanatikerne? Du får sikkert sprit om bord. Nå er det ikke spriten jeg er ute etter. Noen av flyselskapene som StarTour bruker, velger og la deg kunne bestille taxfreevarer på internett før du drar, slik at det står klart i setet ditt på vei hjem. Jeg ble ikke helt klok på hvilke selskap som tilbydde dette, derfor lurte jeg på om noen her hadde reist med Aireuropa. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.