Gå til innhold

Gave til mann 30 år

Anbefalte innlegg

Gjest lime_peach
Skrevet

Min sambo har 30 års dag i år, og jeg fundere litt på hva jeg skal finne på...

Vi har ingen barn, og han har:

PS2

Alt av golfutstyr

Det meste av verktøy som trengs

iPod, høyttalere, PC.....

Klær

Fancy klokke med alt mulig slags verktøy på

Bilting

Skiutstyr

Jeg vet at han ikke ville hoppa i fallskjerm og slikt, men jeg har tenkt på en eller annen opplevelse eller reise....Har også tenkt på hvilestol, Recliner eller noe, de koster vel rundt 3.000-5.000....

Hvis jeg skal kjøpe en reise vil det bli med oss 2 sammen, og da bør ikke hotell og fly bli mer enn ca 5.000 tilsammen. Vi er ikke typiske badegjester som liker å ligge på stranda, men liker å gå på restaurant, museer, severdigheter o.l. Eller en aktivitetsferie som fjell e.l.

Noen som har noen forslag til noe konkret? Kan noen anbefale priser og opplevelser, hva med f.eks Island/Færøyene/De Engelske øyer...Ett eller annet?

Skrevet

Litt reiseanbefalinger:

Jeg vil absolutt anbefale både Færøyene og Jersey (har ikke vært på de andre kanaløyene), men da må du nok ut med mer enn 5000 kr for hotell og reise for to personer.

Jersey har en spennende historie, en oversiktlig relativt lita øy, lei sykkel og trø avgårde. Besøk noen av de andre kanaløyene eller Normandie (vi kom dessverre aldri så langt dengang jeg var der...)

Færøyene likeså, mye historie. Reis dit rundt olsok, da er det mye liv i Torshavn.

Island har jeg ikke vært, men dit kunne jeg absolutt tenkt meg å dra.

Så er du glad i historie har du noen gode alternativ i dette.

Ellers ville kanskje en langweekend i Praha, Berlin, Tallinn, Riga, osv... kunne være alternativer? Bl.a. Norwegian har billige billetter til noen av disse byene, så der kan du få til en forholdsvis rimelig pakke reise/hotell, samt mye opplevelse.

hare1365380455
Skrevet

Ja, ta en tur til Island eller noe!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...