Gjest Ny og ukjent Skrevet 21. april 2007 Skrevet 21. april 2007 Jeg har flytta til en ny plass og jeg er så ensom. Jeg kommer ikke i kontakt med noen. Jeg vet ikke helt hva som gjør at jeg har fått slike problem her. Jeg vet at det er vanskelig å svare på et spørsmål med så lite informasjon, men hva hadde dere gjort for å skaffe dere venner ? 0 Siter
Gjest kanrataman Skrevet 21. april 2007 Skrevet 21. april 2007 Ta seg en real bytur? Melde seg inn i en forening, hvis du har noen aktiviteter du liker? 0 Siter
Gjest kanrataman Skrevet 21. april 2007 Skrevet 21. april 2007 Gå og prat med naboene. Blant dem finner du sikkert noen likesinnede. 0 Siter
Gjest noen forslag Skrevet 22. april 2007 Skrevet 22. april 2007 Bli kjent med folk på skole/jobb. Snakk med folk i pausen, ta initiativ til samtale (f.eks. begynn med været/faget/noe som opptar deg/nyheter). Meld deg på en aktivitet/kurs/trim/forening. Er det noe sosialt med jobben så bli med! 0 Siter
Gjest miss orange Skrevet 22. april 2007 Skrevet 22. april 2007 Meldt meg inn i en eller annen forening! Sport, politisk, røde kors, sanitetsforeningen, kristelig, bridge, samme hva. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.