Gå til innhold

Turnus

Anbefalte innlegg

Gjest kanrataman
Skrevet

Flere her som jobber turnus? Lange perioder på, lange perioder fri?

Hva gjør dere i friperiodene? Jeg har så mye frihet at jeg ikke vet hva jeg skal ta meg til, hvis dere skjønner.

Skrevet

Det har jeg skjønt ;) Du er jo verre enn meg ang aktivitet her. Alle de jeg kjenner som jobber turnus er slitne hele tiden og holder seg mest hjemme. Men de har 4-skift. Jeg hadde aldri fått noe normalt liv med så mange skift.......

Skrevet

Det har jeg skjønt ;) Du er jo verre enn meg ang aktivitet her. Alle de jeg kjenner som jobber turnus er slitne hele tiden og holder seg mest hjemme. Men de har 4-skift. Jeg hadde aldri fått noe normalt liv med så mange skift.......

ok var litt rask på labben her. De skaffer seg hobbyer, eller en bijobb, enkelt og greit :)

Gjest kanrataman
Skrevet

For meg er turnus ok i den forstand at jeg slipper å leve et A4-liv. Men jeg skal begynne å planlegge fritida bedre. Noen ganger har jeg opptil 2 uker fri midt på vinteren, for eksempel. Tenker alltid at "denne av-perioden skal jeg bruke fornuftig". Så er det rett hjem og sette på en grandiosa, jekke en sekser med øl, og dole litt.

Kanskje jeg skulle dratt til Afrika?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...