Gjest keinstien Skrevet 22. april 2007 Skrevet 22. april 2007 Ja, hvor i huleste sveitserost er han mon tro? Forduftet? 0 Siter
Gjest synd han forsvant Skrevet 22. april 2007 Skrevet 22. april 2007 Synd han forsvant. Selv om han skrev mye idiotisk, bidro han til å holde aktiviteten på forumet oppe. Nå er det stille som i graven her på dol. Hva har skjedd? Har folk flyktet etter at det nye webdesignet kom? 0 Siter
Gjest uhmhm Skrevet 22. april 2007 Skrevet 22. april 2007 Synd han forsvant. Selv om han skrev mye idiotisk, bidro han til å holde aktiviteten på forumet oppe. Nå er det stille som i graven her på dol. Hva har skjedd? Har folk flyktet etter at det nye webdesignet kom? Han er på det andre forumet - http://dolere.egetforum.se/ 0 Siter
jubalong70 Skrevet 22. april 2007 Skrevet 22. april 2007 Regner med han forsvant til det andre forumet under omleggingen. Jeg savner ham også... 0 Siter
tzatziki1365380058 Skrevet 22. april 2007 Skrevet 22. april 2007 Synd han forsvant. Selv om han skrev mye idiotisk, bidro han til å holde aktiviteten på forumet oppe. Nå er det stille som i graven her på dol. Hva har skjedd? Har folk flyktet etter at det nye webdesignet kom? Det er da vel en overdrivelse å si at det er stille som i graven her inne? Synes det er masse aktivitet her for tida, jeg. 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 22. april 2007 Skrevet 22. april 2007 Det er da vel en overdrivelse å si at det er stille som i graven her inne? Synes det er masse aktivitet her for tida, jeg. Javisst er det masse aktivitet. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.