Gå til innhold

Amerikans media ,virker feil

Anbefalte innlegg

Gjest Lifeline76
Skrevet

Jeg ser på larry king og det er veldig rørende.Men dette her er mennesker som er i dyp sorg og kanskje i sjokk også skal de stå fram på larry king. Noe av det første de store tv-selvskapene gjode var og sende geraldo og dr phil og andre "media-horer" til wirginia teck for å snakke med pårørende og etterlatte.

Jeg synes norsk medida er flinkere til å følge vær varsom plakaten og at de ikke er lilke naturlig å putte folk som har gjenomgått forferdelige ting på tv.

Det gjør jo et ulidelig stort inntrykk når moren snakker om hennes døde sønn og er åpenbart knust av sorg og det går mer innpå en en 32 døde. Altså så denne mer personfokuserte journalistiskken kan føre noe godt med seg også.Eller jeg vet ikke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...