Gå til innhold

Forbruker-stoff

Anbefalte innlegg

Gjest Forbrukeren
Skrevet

I forbindelse med en oppgave på skolen, skal jeg utføre div. tester innen temaet forbuker. Altså teste prisforskjeller, service o.l. Hva kunne du tenke deg å få testet? Det må ikke være for "stort", ettersom jeg ikke har mulighet til å teste dette på en proff måte. Altså, jeg kan ikke basere en test på kjemiske sammensetninger f.eks eller sikkerhet på bilstoler for barn.

Noen som har tips til noe "enkelt" jeg kan teste?

Mista nikket
Skrevet

Vet ikke om dette går under oppgaven din, men noe som irriterer meg er når en er i en butikk og de ansatte snakker med hverandre om private ting mens de ekspederer meg, eller når jeg står i kassakø og personen snakker om personlige ting med den i nabokassa. Kommer kanskje under service

Gjest noen ting
Skrevet

Vaskepulver, varmepumper, hustelefoner, epler, shampo.

Gjest Fillifjong
Skrevet

Toalettpapir. Hehe.

Tannkrem, yoghurt, sminkerenseprodukter, foundation, cereals, fiskegratenger.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...