Gjest Forbrukeren Skrevet 22. april 2007 Skrevet 22. april 2007 I forbindelse med en oppgave på skolen, skal jeg utføre div. tester innen temaet forbuker. Altså teste prisforskjeller, service o.l. Hva kunne du tenke deg å få testet? Det må ikke være for "stort", ettersom jeg ikke har mulighet til å teste dette på en proff måte. Altså, jeg kan ikke basere en test på kjemiske sammensetninger f.eks eller sikkerhet på bilstoler for barn. Noen som har tips til noe "enkelt" jeg kan teste? 0 Siter
Mista nikket Skrevet 22. april 2007 Skrevet 22. april 2007 Vet ikke om dette går under oppgaven din, men noe som irriterer meg er når en er i en butikk og de ansatte snakker med hverandre om private ting mens de ekspederer meg, eller når jeg står i kassakø og personen snakker om personlige ting med den i nabokassa. Kommer kanskje under service 0 Siter
Gjest noen ting Skrevet 22. april 2007 Skrevet 22. april 2007 Vaskepulver, varmepumper, hustelefoner, epler, shampo. 0 Siter
Gjest Fillifjong Skrevet 22. april 2007 Skrevet 22. april 2007 Toalettpapir. Hehe. Tannkrem, yoghurt, sminkerenseprodukter, foundation, cereals, fiskegratenger. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.