Gå til innhold

Hva er dine søndagsplaner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Surfe på nett, vaske klær, lage reinsdyrstek til middag og dra for å høre jenta vår spille i korps. I kveld skal jeg slappe av forran tv'n.

Gjest Tacomix
Skrevet

Jeg har før idag fått ryddet litt i leiligheten. Ellers så må jeg rette/se over en oppgaven før jeg leverer den i morgen. Tenkt å slappe virkelig av idag og ikke tenke så mye. Begynner på en ny oppgave i morgen igjen.

Ha en fin søndag.

Skrevet

Har hatt en treg og trivelig morgen, er straks ferdig med å bake helgens andre føring med havreboller. :o) Lagde 37 i går og nå er det 13 igjen...

Vi skal ha grøt til middag og eller gjøre så lite som mulig tror jeg... :o)

hare1365380455
Skrevet

Jeg har før idag fått ryddet litt i leiligheten. Ellers så må jeg rette/se over en oppgaven før jeg leverer den i morgen. Tenkt å slappe virkelig av idag og ikke tenke så mye. Begynner på en ny oppgave i morgen igjen.

Ha en fin søndag.

Takk, du også. :)

Skrevet

Hadde planer om å ta med unga i svømmehallen, men eldstemann klarte å spolere planene med kjip oppførsel. Så nå sitter han på rommet sitt og kjeder seg, Snorkfrøkna sover en formiddagslur, og her sitter jeg i dårlig humør. :(

Har planer om å gå og forberede middagen snart, lage den ferdig en hjemmelaga fiskegrateng på forhånd. Også har frøkna og jeg satt en bolledeig vi skal bake ut når hun våkner. :)

Gjest Pontiac
Skrevet

Pusle litt med bilen, og smårydde litt i garasjen (har hengt opp noen hyller til hjelmer etc til sykler og mopeder)

Steke vafler og kose oss.

Daffe forand tv på kvelden.

:)

Skrevet

I dag er en dag uten plan, og det er deilig!! Jeg vurderer nå å lage ei kake som jeg kan ta med på jobb i morgen. Ellers så blir det vel data og tv. I dag er det biggest looser igjen, litt moro å se hva de presterer!

Skrevet

I dag er en dag uten plan, og det er deilig!! Jeg vurderer nå å lage ei kake som jeg kan ta med på jobb i morgen. Ellers så blir det vel data og tv. I dag er det biggest looser igjen, litt moro å se hva de presterer!

Er det The biggest loser (med en o!) i dag? Er ikke det på mandager da?

*Kikker på tv-oversikten* Det er ikke "The biggest loser" på TVNorge i dag i alle fall.

Skrevet

Er det The biggest loser (med en o!) i dag? Er ikke det på mandager da?

*Kikker på tv-oversikten* Det er ikke "The biggest loser" på TVNorge i dag i alle fall.

Søren! ja det er jo mandager nå...tidligere sendte de disse programmene på søndagen mente jeg..Og jadda, jeg er vist glad i o-èr ;)

Gjest annlovinda
Skrevet

Ingen store planer her i dag. Annett enn å få unna en haug med tøyvask.

Her bøtter det ned, så det er ikke fristende å være ute i dag. Hadde sol og fint vær (kald vind) i går, så da fikk vi vært mye ute.

Guttungen på 5 har besøk av en kompis, så jeg surfer og leser avisa.

Middagen blir også ganske enkel, laksefilet med poteter og grønnsaker.

Håper på opphold i ettermiddag/kveld, har tenkt meg ut å jogge. Og det er kjipt i regnvær.

Gjest Tacomix
Skrevet

Om det blir att noe kake, kan du ta en tur til meg også da? Jeg har lyst på kake. Har du fått lest boka du fikk beskjed om å lese da?

Skrevet

Om det blir att noe kake, kan du ta en tur til meg også da? Jeg har lyst på kake. Har du fått lest boka du fikk beskjed om å lese da?

Ja! Takk for tips ;) Skal finne den frem igjen litt senere i dag tenker jeg :)

Kake, ja jeg skal sende noe vestover jeg :)

Gjest Tacomix
Skrevet

Ja! Takk for tips ;) Skal finne den frem igjen litt senere i dag tenker jeg :)

Kake, ja jeg skal sende noe vestover jeg :)

Fint at du likte boken:) Alltid fint å ta den fram når en skal slappe av ;)

Send kaken med vestavinden;) Skal fange den når jeg ser den er på vei:) Det skal bli godt:)

Får vel se over oppgaven min nå før jeg leverer den. Ha en fin søndag:)

Gjest Shira :o)
Skrevet

Ikke noe spesielle planer, rydde litt, det har vi gjort.

Sambo står ute under en parasoll i regnet og griller, vi ville teste nye grillen vår ;o)

Skrevet

Jeg startet dagen med shopping. Så en gåtur ute i regnet før jeg har lest litt i en bok. Så 30 minutter sol før jeg skal en tur i badekaret.

Så jeg har bare kost meg i dag.

Skal avslutte dagen med en superbra film. Hartbreak hotel. Den er sinnsykt artig.

Gjest Perfume
Skrevet

Sov lenge. Se fotballkamp på tv og etterpå skal jeg på kino.

Skrevet

Uff da.. Kjipt å jobbe på søndager.

Min plan var å gå over 10 000 skritt, og det har jeg allerede gjort:-)

*titter fornøyd på telleren*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...