Gå til innhold

Kjøper du cd'er?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøper noe, men låner mest på biblioteket og legger over på pc'n. Deretter brenner jeg egenkomponerte cd'er eller legger over det jeg vil på mp3'n.

Skrevet

Ja, jeg er så gammeldags at jeg synes det er stas med cd'er i hylla fortsatt. :)

Skrevet

Ja, jeg er så gammeldags at jeg synes det er stas med cd'er i hylla fortsatt. :)

Ja, sant de skal stå i hylla i coverne sine!? Kjæresten peller utav plata og papirheftet, setter dem i en slags cd-perm til det bruk og har dem liggende i en skuff!!! Jeg er sjokkskadet... De skal selvfølgelig ligge i coveret og stå pent i hylla sånn at man kan ta ut ett og ett og se på det og høre på, ikke ligge hulter til bulter i ei mappe! *Snøft*

Det er vel den andre tingen vi aldri blir enige om. :o)

Gjest Leylah
Skrevet

Har alt på pc`n.. Vet jo egentlig at det er litt dumt, og hadde jeg hatt råd hadde jeg nok kjøpt(kasnkje ike). Men de gjør det så enkelt å laste ned:)

Skrevet

Ja, sant de skal stå i hylla i coverne sine!? Kjæresten peller utav plata og papirheftet, setter dem i en slags cd-perm til det bruk og har dem liggende i en skuff!!! Jeg er sjokkskadet... De skal selvfølgelig ligge i coveret og stå pent i hylla sånn at man kan ta ut ett og ett og se på det og høre på, ikke ligge hulter til bulter i ei mappe! *Snøft*

Det er vel den andre tingen vi aldri blir enige om. :o)

Og den første tingen er malt panel eller ikke? Hehe ;)

Kjæresten og jeg er heldigvis enige på det området, men han er ennå mer fanatisk enn meg, for han sorterer dem alfabetisk...

Skrevet

Kjæresten og jeg er heldigvis enige på det området, men han er ennå mer fanatisk enn meg, for han sorterer dem alfabetisk...

Selvfølgelig skal cd'ene stå alfabetisk! Først alfabetisk på artist og har man flere av samme artist står også de alfabetisk! :o) Bortsett fra den delen av samlingen som består av den jeg virkelig samler på av en og samme gruppe - de står kronologisk, deretter på soloutgivelser, så på "related"... Jadda.

Skrevet

Selvfølgelig skal cd'ene stå alfabetisk! Først alfabetisk på artist og har man flere av samme artist står også de alfabetisk! :o) Bortsett fra den delen av samlingen som består av den jeg virkelig samler på av en og samme gruppe - de står kronologisk, deretter på soloutgivelser, så på "related"... Jadda.

Herregud Lillemus...

;)

Skrevet

Herregud Lillemus...

;)

Du vet hva jeg jobbe med, sant... ;o)

Hvordan skal jeg finne frem i cd-hylla som rommer 120 plater (unntatt samlingen) om de ikke står alfabetisk?!

Skrevet

Kjøper altfor sjeldent. På tide med noe nytt i bilen nå. Har endel på pc, men hører mye musikk på satelitradio også.

Skrevet

Du vet hva jeg jobbe med, sant... ;o)

Hvordan skal jeg finne frem i cd-hylla som rommer 120 plater (unntatt samlingen) om de ikke står alfabetisk?!

Jeg har sortert bøkene alfabetisk på forfatter, ikke etter utseende som noen gjør! CDer har jeg ikke så mange, så iallfall forelobig har jeg ikke noe system på dem.

Gjest Shira :o)
Skrevet

Jeg kjøper ofte når jeg er på biltur, da blir det ofte på bensinstasjoner om de har nok utvalg. Det er i bilen jeg hører på cdèr, hjemme legger jeg de inn på pcèn, og setter coveret i cdhylla. Selve plata ligger i mappe i bilen.

Det hender jeg bestiller på nett, samtidig som jeg kjøper dvdèr, cdon, platekompaniet osv.

Mrs. Wallace
Skrevet

Jeg sorterer alfabetisk innenfor sjangere. Det er et svært detaljert system, og jeg har brukt en del tid på det. :o)

Gjest Perfume
Skrevet

Har det meste på pc'n. Kjøper jeg cd'er så er det som regel av norske artister. Både for å støtte dem og fordi de oftest er vanskelige å finne på nett.

Skrevet

Jeg er i mot nedlasting av sanger, så jeg kjøper cd'er når jeg har råd.

Skrevet

Har en relativt massiv CD-samling fra pre-torrent tida, og legger stadig noe til den når jeg har lastet ned noe jeg synes er verdt å ha også etter formatering av pc-en. ;)

fei1365380229
Skrevet

Jeg kjøper på CD, vil ha det i samlingen. Kjøper når det er på tilbud da vet du.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...