Gå til innhold

Hvor er passet mitt?

Anbefalte innlegg

Gjest girasol
Skrevet

Er det noen seere i blant dere? Jeg finner ikke passet mitt :( Og selvfølgelig skal jeg reise utenlands til uka... så jeg må ha det!! ????

Gjest Tacomix
Skrevet

jeg vet det ikke, men i skuff, eller skap som du har lås på?

Gjest Rothøna
Skrevet

Ved en opprydding fant jeg tilfeldigvis mitt i trillebagen. Jeg hadde ikke kommet til å lete der, for jeg var overbevist om at passet egentlig lå på sitt rette sted. Bagen pleier jeg å tømme når jeg pakker ut, og at passet lå der var ikke i henhold til rutinen.

Skrevet

Ta for deg hvert eneste rom i huset, ett og ett. Se i gamle vesker som du kanskje hadde det i ifjor;) Skuffer, kjøkkenskap, mellom gamle brev

Gjest Shira :o)
Skrevet

Oj, pass ja, der sa du noe. Jeg må finne frem passene våre.

Har du sett i den veska du brukte sist du var på tur? Kofferten? Roteskuffa du legger ting og tang du skal ta vare på?

Skrevet

Det har ramla bak skuffene i skrivebordet på loftet!

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1177248411' post='3596744]

Har du sett i den veska du brukte sist du var på tur? Kofferten? Roteskuffa du legger ting og tang du skal ta vare på?

Hmmm... har du bare en roteskuff? Hvor stor er i såfall den???

*Vurderer å endre strategi i forhold til alle de gjenstandene som ikke har noe sted å være*

Gjest girasol
Skrevet

Det har ramla bak skuffene i skrivebordet på loftet!

Nei det hadde ikke det gitt... Men godt forslag! jeg hadde allerede sett der ;-)

Gjest girasol
Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1177248411' post='3596744]

Jeg har sett i alle vesker og kofferter, flere ganger!... I en av veskene fant jeg derimot det aller første passet til vår sønn :o Og det var jo greit, så får jeg arkivert det. Men passet mitt? Å nei du, jeg har nok lagt det på et idiotsikkert sted! (Å nei, det gjør meg til en idiot... sukk :()

Gjest girasol
Skrevet

Ta for deg hvert eneste rom i huset, ett og ett. Se i gamle vesker som du kanskje hadde det i ifjor;) Skuffer, kjøkkenskap, mellom gamle brev

Ja nå har jeg lett strategisk i alle rom... Jeg har liksom en sånn tanke i hodet mitt, et bilde liksom, som sier. "Jeg slipper dem ned her jeg, så vet vi hvor vi har dem" (typisk!!...) Så en skuff eller en bokhylle er liksom det som tiltrekker meg mest... Men hvor mange ganger skal jeg dra ut alle bøkene fra hyllene eller alle CD'ne fra reolene?... :(

Gjest girasol
Skrevet

Ved en opprydding fant jeg tilfeldigvis mitt i trillebagen. Jeg hadde ikke kommet til å lete der, for jeg var overbevist om at passet egentlig lå på sitt rette sted. Bagen pleier jeg å tømme når jeg pakker ut, og at passet lå der var ikke i henhold til rutinen.

Ja huff... Det beste er så avgjort å ha slike dokumenter på de samme, sikre stedene! Men jeg husker helt konkret at jeg en gang rundt juletider tok passene bort fra sin vante plass (i en liten skuff i stuebordet) og skulle legge dem et enda sikrere sted! Men hvor i svarte er det så sikre stedet??

Gjest girasol
Skrevet

jeg vet det ikke, men i skuff, eller skap som du har lås på?

Nei, ikke noe med lås på... men en skuff eller et skap er så avgjort et tilbøyelig sted!... Men nå har jeg jo sett i alle skuffer og skap, flere ganger!!!...

Gjest Tacomix
Skrevet

Nei, ikke noe med lås på... men en skuff eller et skap er så avgjort et tilbøyelig sted!... Men nå har jeg jo sett i alle skuffer og skap, flere ganger!!!...

Jeg vet absolutt ikke hvor det kan være hen. Jeg har passet mitt i en hylle på skrivebordet, mitt i alt rote. Det er kjedlig å glømme hvor du har lagt det. Så det må enten ligge ett sted det er mye papirer. Jeg bruker hode nå, men jeg greier ikke å finne ut av hvor det kan ligge desverre.

Håper du finner det før du reiser.

Mista nikket
Skrevet

Der du la de resterende € fra forrige tur

Gjest girasol
Skrevet

Jeg fant, jeg fant!!! Dvs.mannen fant det ... Det lå i en svart dokumentmappe sammen med andre viktige papirer, og denne mappa stod ved siden av fotoalbumene i bokhylla, ja, ganske riktig!... Både mannen og jeg husker selvfølgelig nå at vi la det der, og jeg sa "der, nå vet vi hvor de er hen!"... :o

Takk og lov altså! Det ville vært ekstremt flaut å måtte si på jobben at jeg ikke kan være med på seminar fordi jeg ikke finner passet...

Takk forgode forslag alle sammen!

Gjest girasol
Skrevet

Der du la de resterende € fra forrige tur

Hm... de resterende euroene mine ligger i lommeboka mi... nei, der ligger ikke passet :)

Gjest Tacomix
Skrevet

Jeg fant, jeg fant!!! Dvs.mannen fant det ... Det lå i en svart dokumentmappe sammen med andre viktige papirer, og denne mappa stod ved siden av fotoalbumene i bokhylla, ja, ganske riktig!... Både mannen og jeg husker selvfølgelig nå at vi la det der, og jeg sa "der, nå vet vi hvor de er hen!"... :o

Takk og lov altså! Det ville vært ekstremt flaut å måtte si på jobben at jeg ikke kan være med på seminar fordi jeg ikke finner passet...

Takk forgode forslag alle sammen!

Det er godt å høre at dere fant passet. God tur da:)

Gjest Shira :o)
Skrevet

Hmmm... har du bare en roteskuff? Hvor stor er i såfall den???

*Vurderer å endre strategi i forhold til alle de gjenstandene som ikke har noe sted å være*

Jeg har nok ikke bare en roteskuff nei *rødme*

Jeg har nå klart og få det meste av ting jeg ikke må rote bort, inn på kontoret vårt, så endevender jeg alt der når jeg trenger pass o.l

Skrevet

Nei det hadde ikke det gitt... Men godt forslag! jeg hadde allerede sett der ;-)

Søren også, jeg prøver å opprette mitt ry som spådame her på DOL. Det går desverre ganske dårlig *sukk*

Gjest girasol
Skrevet

Søren også, jeg prøver å opprette mitt ry som spådame her på DOL. Det går desverre ganske dårlig *sukk*

He,he, sånne ting kommer med erfaring og øvelse vet du, du får bare prøve igjen og igjen, og en dag så sitter det skal du se ;-) Det hadde vært fint å kunne tilkalle togli - spådama - når ting f.eks.forsvinner for en! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...