Gå til innhold

Kvalmende amerikans kultur

Anbefalte innlegg

Håpløst liv
Skrevet

Det er et eller annet som gjør at jeg synest amerikansk kultur er så kvalmende og vullgær. For meg virker som om amerikanerene vil amerikanisere hele verden, men ingen er interessert i å bli amerikanisert.

Skrevet

Man kan sikkert si mye om den norske kulturen også, men jeg er enig med deg. Amerikanere (i alle fall det inntrykekt jeg har) er veldig dobbeltmoralistiske og navlebeskuende. Min kjære har jobbet der brote i flere år og underbygger bare mine fordommer når det gjelder amerikanere. Men det finnes helt sikkert ålreite amerikanere også! :o)

fuji1365380447
Skrevet

Hva er sjansen for at det er en slik skrivefeil i overskriften til to inlegg på åpent?

"amerikansk" kultur!

Skrevet

Hva er amerikansk kultur?

Vi snakker om et land med 300 millioner innbyggere, et land som har gitt opphav til noe av det viktigste innen litteratur og bildekunst, teater, film og musikk.

Skrevet

Man kan sikkert si mye om den norske kulturen også, men jeg er enig med deg. Amerikanere (i alle fall det inntrykekt jeg har) er veldig dobbeltmoralistiske og navlebeskuende. Min kjære har jobbet der brote i flere år og underbygger bare mine fordommer når det gjelder amerikanere. Men det finnes helt sikkert ålreite amerikanere også! :o)

Du sa det selv " dine fordommer". Ja det finnes mange fordommer mot den norske kulturen, men til forskjell er det 4 millioner nordmenn og 300 millioner amerikanere. Har det noe å si for deg og kjæresten din?

Gjest kanrataman
Skrevet

Behold den innstillinga!

Jeg hater all den amerikanske fittekulturen. Så godt som alle er kristne, dumme og konservative. Mange er hyggelige, ja, men fy faen så lite de kan om ting som skjer rundt i verden.

McDonalds og Coca Cola hjelper meg heller ikke til å elske USA. Landet hvor "ateist" og "liberal" er skjellsord, hvor folk er livredde og eier sin egen pistol, landet som tror (og dessverre faktisk er) sjef over hele verden og krever monopol på masseødeleggelsesvåpen. Landet som krever monopol på etikk.

Møkkaland.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...