Gå til innhold

Sutre, syte, klage...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i dritthumør i dag. Kjæresten var hos meg i natt, han dro i formiddag og på grunn av jobb ser jeg ham ikke igjen før. 11. mai. :o(

I tillegg gikk jeg mensen i går og hormonene er ikke heeeelt i sprudlehumør kan man trygt si... Smådeppa, sur og lei og i skapet på kjøkkenet står en stor kål med sjokolade og roper på meg! Bare vent til ungene er i seng i kveld, da forsvinner vel innholdet i skåla og.

*Sutre, syte, klage*

Skrevet

Det er synd på deg!

........hvis du trenger avveksling så kan du godt få komme og rydde litt hos meg...

Mista nikket
Skrevet

Jeg syns du skal gå bort til sjokoladeskåla og spørre hva den vil . Når en har det dritt, skal en høre på alle som kanskje har gode råd. Som f.eks. sjokoladeskåla. Venter du for lenge, slutter den å rope.

Skrevet

Det er synd på deg!

........hvis du trenger avveksling så kan du godt få komme og rydde litt hos meg...

*Hehe* Snuppa har hatt besøk av en liten venninne både i går og i dag og rommet hennes kunne nok trengt en stooor opprydding ja...

Skrevet

Jeg syns du skal gå bort til sjokoladeskåla og spørre hva den vil . Når en har det dritt, skal en høre på alle som kanskje har gode råd. Som f.eks. sjokoladeskåla. Venter du for lenge, slutter den å rope.

Vi skal nok ha oss en alvorsprat i 20:30-tiden i kveld, godteskåla og jeg... :o)

Mrs. Wallace
Skrevet

Jeg vet at hormoner kan gi folk lyst på de rareste ting, men kål med sjokolade, Lillemus? ;o)

Spøk til side: Stor trøsteklem til sytedama. Noen søndager er unødvendig grå.

Skrevet

Jeg vet at hormoner kan gi folk lyst på de rareste ting, men kål med sjokolade, Lillemus? ;o)

Spøk til side: Stor trøsteklem til sytedama. Noen søndager er unødvendig grå.

Jeg pleier alltid å hule ut en hodekål og fylle den med sjokolade når jeg er fysen på noe godt. ;o)

Har hatt en liten alvorsprat med den nå mens ungene er i badekaret, men jeg tror vi må ta opp igjen tråden når ungene er i seng gitt. Da i selskap med en kopp te.

Skrevet

Når klokka blir halv ni så pass på å lage koseplassen din klar! Masse gode puter, teppe eller dyne, levende lys på bordet og noe godt å drikke. Rigg ivei ;)

Skrevet

Når klokka blir halv ni så pass på å lage koseplassen din klar! Masse gode puter, teppe eller dyne, levende lys på bordet og noe godt å drikke. Rigg ivei ;)

Er det noe på tv kl. 20:30 tro? Nå har jeg akkurat sett ferdig filmen vi begynte på i går...

*Kikker litt på tv-oversikten på nettavisen* Nei, ser ikke ut som det er så mye å skryte av...

Skrevet

Er det noe på tv kl. 20:30 tro? Nå har jeg akkurat sett ferdig filmen vi begynte på i går...

*Kikker litt på tv-oversikten på nettavisen* Nei, ser ikke ut som det er så mye å skryte av...

Hvordan klarer du og se på film, bade unger, skrive innlegg her og mailer samtidig ??

Du er bare helt utrolig :o)

Du har overbevist meg på at damer klarer flere ting på engang ;o)

Har aldri klart å overbevise meg selv om det :-)))))

Skrevet

*Trøster* stakkars deg, verre kan en vel ikke få det ;o)

Jeg finner ikke på noe å sutre over idag jeg, ikke har jeg mensen heller , og ikke savner jeg noe kjærste :o( Kan jeg gå løs på godteskålen forde ? :o))

Skrevet

Sett på yndlingsmusikken din da :) Jeg har ikke studert tv programmet enda.

Skrevet

Hvordan klarer du og se på film, bade unger, skrive innlegg her og mailer samtidig ??

Du er bare helt utrolig :o)

Du har overbevist meg på at damer klarer flere ting på engang ;o)

Har aldri klart å overbevise meg selv om det :-)))))

"Hvordan klarer du og se på film, bade unger, skrive innlegg her og mailer samtidig"

*Ler* Ikke noe problem! Ungene bader jo seg selv! Jeg bare tapper i vannet og så herjer de der i halvannen time(!), om noen minutter skal jeg inn til dem og vaske håret og få dem opp av karet før de blir to små, rosa, skrukkete rosinbarn! :o)

Skrive innlegg og mail samtidig går jo greit, hopper bare mellom to vinduer. Filmen så jeg innimellom, "Will& Grace" på TVNorge også. :o) Multitasking kalles det.

Skrevet

Sett på yndlingsmusikken din da :) Jeg har ikke studert tv programmet enda.

Har en og en halv film jeg skulle sett, får vel ta frem dem tenker jeg. :o)

Skrevet

Ikke nok med at du har et stort kålhode med sjokolade, men du gikk også mensen i går. Er det dette man kaller blodveien, tro? Har du fått skoene rene igjen?

Skrevet

"Hvordan klarer du og se på film, bade unger, skrive innlegg her og mailer samtidig"

*Ler* Ikke noe problem! Ungene bader jo seg selv! Jeg bare tapper i vannet og så herjer de der i halvannen time(!), om noen minutter skal jeg inn til dem og vaske håret og få dem opp av karet før de blir to små, rosa, skrukkete rosinbarn! :o)

Skrive innlegg og mail samtidig går jo greit, hopper bare mellom to vinduer. Filmen så jeg innimellom, "Will& Grace" på TVNorge også. :o) Multitasking kalles det.

Ler.....ja, du er helt rå :o)

Får til akkurat det du vil du :o)

Utenom å holde igjen mensen da :o)

Har massevis av dvd filmer jeg, kan låne så mange filmer du vil....har sippefilmer også :o)

Skrevet

Ler.....ja, du er helt rå :o)

Får til akkurat det du vil du :o)

Utenom å holde igjen mensen da :o)

Har massevis av dvd filmer jeg, kan låne så mange filmer du vil....har sippefilmer også :o)

Har et par filmer jeg skulle sett, den ene har jeg sett halvparten av, så jeg skal vel få kvelden til å gå. ;o) Om ikke annet så kan jeg alltids se "Når du minst venter det" nok en gang, en herlig film!

Skrevet

Ikke nok med at du har et stort kålhode med sjokolade, men du gikk også mensen i går. Er det dette man kaller blodveien, tro? Har du fått skoene rene igjen?

Her er det kålhoder og blodveier for alle penga! Heldigvis lar gummistøvler seg lett vaske rene.

Skrevet

*klemmer Lillemus*

Takk og takk! :o)

Oppdaget nettopp at det lever noe under badekaret mitt - tør nesten ikke dusje, er sikker på at det kommer opp tentakler som drar meg i tærne! Si meg - er det ikke vanlig å ta av fronten på badekaret og vaske bak der? Kunne ikke vært gjort her på flere eiere tror jeg... Og jeg gjør det ikke før det er et mannfolk i huset her! For den gørra der er mannfolkarbeid! Hadde jeg bare visst dette i går kveld...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...