Gå til innhold

Vannkoker!

Anbefalte innlegg

Gjest Tacomix
Skrevet

Nå svikter den gamle vannkokeren som min mor hadde og som jeg tok med når jeg flytta. Så har du noen anbefalinger til en ny vannkoker for meg?

Skrevet

Jeg kjøpte nylig en fra Braun, kosta 499,- på Jernia og er meget fornøyd med den.

Men det kommer jo an på hva du vil gi for en da, du får dem vel fra 49,50 og opp til flere tusen om du er designfreak...

Gjest Tacomix
Skrevet

Jeg kjøpte nylig en fra Braun, kosta 499,- på Jernia og er meget fornøyd med den.

Men det kommer jo an på hva du vil gi for en da, du får dem vel fra 49,50 og opp til flere tusen om du er designfreak...

Takk for svaret! Jeg tenker på en vannkoker som er okey, Ikke altfor billig og heller ikke altfor dyr. Men en som har god kvalitet. Det jeg legger vekt på. Får vel sjekke litt rundt.

Skrevet

Jeg anbefaler å kjøpe en med metallbeholder, ikke plast.

Skrevet

Er sikkert sunnere, men de er sabla varme på utsiden og jeg synes det virker som det tar lang tid å koke opp vann i de jeg har forsøkt av metall, og tunge å drasse til vasken.

Skrevet

Er sikkert sunnere, men de er sabla varme på utsiden og jeg synes det virker som det tar lang tid å koke opp vann i de jeg har forsøkt av metall, og tunge å drasse til vasken.

Varme blir de, men jeg synes ikke vår er noe tyngre enn de av plast. Det er jo tynt metall.

Jeg er ikke villig til å ta sjansen på at det ikke er hormonhermere i plasten, særlig ikke på vegne av barna.

Gjest Pontiac
Skrevet

Vi har en av plast her hjemme og en av metall på hytta.

Jeg vil påstå at den av metall er helt strøken i forhold til de jeg har vært borti av annet materiale.

Den er ikke tung, den er enkel å bruke, beholderen er hel (altså ingen varmeelementer inni den så den er enkel å holde ren etc)

Husker ikke merke, men det er et kjent et, kjøpt på expert. Egentlig pris 4-500.- men på tilbud da til 299.-

Gjest Tacomix
Skrevet

Vi har en av plast her hjemme og en av metall på hytta.

Jeg vil påstå at den av metall er helt strøken i forhold til de jeg har vært borti av annet materiale.

Den er ikke tung, den er enkel å bruke, beholderen er hel (altså ingen varmeelementer inni den så den er enkel å holde ren etc)

Husker ikke merke, men det er et kjent et, kjøpt på expert. Egentlig pris 4-500.- men på tilbud da til 299.-

Takk for ditt svar:) Da kan jeg jo kanskje stikke litt rundt å sjekke. Finrt å få noen anbefalinger:)

Gjest Tacomix
Skrevet

Takk for din anbefaling:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...