Gå til innhold

Utroskap?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Med alt skriveriet om prostitusjon i det siste så ble jeg nyskjerrig, for noen dager siden var jeg nede i Oslo sentrum(horedelen) og så meg omkring.

Stakk inn på forskjellige buler og tok noen pils, gikk ut igjen og så meg omkring igjen.

Pratet med noen og utforsket en del av bylivet jeg ikke har noen erfaring på.

Her kom problemet.

En skulle ha bare 150 kroner, jeg fulgte ikke min magefølelse og vi forsvant inn i et smug, hun fikk pengene og da ble jeg slått av en slegge med samvittighet.

Jeg måtte bare gå, det ble ikke noe på meg og jeg gikk bare ut igjen uten pengene, så gikk jeg rett hjem.

Det har etterhvert gått opp for meg hvor glad jeg faktisk er i dama mi også.

Nå har jeg dårlig samvittighet og angrer på at jeg fulgte nyskjerrigheten min.

Har behov for og prate med noen om det, men har aldri vært så flau over noe jeg har gjort så jeg har ingen og snu meg til.

Forslag?

Skrevet

Her synes jeg du har fulgt fjellregelen om at det ikke er noen skam å snu. Du snudde i tide. Nesten utroskap, men nesten skyter ingen mann av hesten.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...