Alpha1980 Skrevet 22. april 2007 Skrevet 22. april 2007 Med alt skriveriet om prostitusjon i det siste så ble jeg nyskjerrig, for noen dager siden var jeg nede i Oslo sentrum(horedelen) og så meg omkring. Stakk inn på forskjellige buler og tok noen pils, gikk ut igjen og så meg omkring igjen. Pratet med noen og utforsket en del av bylivet jeg ikke har noen erfaring på. Her kom problemet. En skulle ha bare 150 kroner, jeg fulgte ikke min magefølelse og vi forsvant inn i et smug, hun fikk pengene og da ble jeg slått av en slegge med samvittighet. Jeg måtte bare gå, det ble ikke noe på meg og jeg gikk bare ut igjen uten pengene, så gikk jeg rett hjem. Det har etterhvert gått opp for meg hvor glad jeg faktisk er i dama mi også. Nå har jeg dårlig samvittighet og angrer på at jeg fulgte nyskjerrigheten min. Har behov for og prate med noen om det, men har aldri vært så flau over noe jeg har gjort så jeg har ingen og snu meg til. Forslag? 0 Siter
Babette Skrevet 22. april 2007 Skrevet 22. april 2007 Her synes jeg du har fulgt fjellregelen om at det ikke er noen skam å snu. Du snudde i tide. Nesten utroskap, men nesten skyter ingen mann av hesten. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.