Gjest det plager meg Skrevet 22. april 2007 Skrevet 22. april 2007 Det plager meg rett og slett. Kan ikke noen se at det er ting de ikke har noe med i det hele tatt. Hun mener fordi vi er venner så kan han ikke være hetro fordi han ikke prøver seg på meg. 0 Siter
Lillemus Skrevet 22. april 2007 Skrevet 22. april 2007 Hun er nok bare misunnelig på deg som har en god mannlig venn som ikke prøver seg, men som er "bare" venn. ) 0 Siter
Gjest Astral Skrevet 22. april 2007 Skrevet 22. april 2007 Bare tull! Fra jeg var 7 år gammel har jeg hatt en mannlig bestevenn, uten at vi noen gang har så mye som kysset, og nå er vi begge 22 år gamle, og han har kvinnelig kjæreste og jeg har mannlig kjæreste. Tror hun bare er litt misunnelig jeg Jeg har også fått høre det mange ganger at folk enten tror vi er kjærester (og har vært det siden vi var 14-15 år gamle), har vært kjærester, kommer til å bli det, eller at vi i det minste har vært forelsket i hverandre, men det er faktisk mulig for en gutt og en jente å være venner med KUN vennskapelige følelser mellom dem, selv om de begge er heterofile! Ikke la venninna di rokke ved vennskapet mellom deg og han det gjelder, det er HUN som har problemer, ikke dere! 0 Siter
Mista nikket Skrevet 22. april 2007 Skrevet 22. april 2007 Hun er nok bare misunnelig på deg som har en god mannlig venn som ikke prøver seg, men som er "bare" venn. ) Er det dette som er venninna di? http://www.doktoronline.no/forum3/bin/gotomsg.wa2?MessageId=3593273 0 Siter
Gjest det plager meg Skrevet 22. april 2007 Skrevet 22. april 2007 Er det dette som er venninna di? http://www.doktoronline.no/forum3/bin/gotomsg.wa2?MessageId=3593273 Nei hvorfor skulle det være det? 0 Siter
Mista nikket Skrevet 22. april 2007 Skrevet 22. april 2007 Nei hvorfor skulle det være det? Bare lurte 0 Siter
Gjest det plager meg Skrevet 22. april 2007 Skrevet 22. april 2007 Bare lurte Det er greit, men hvorfor lurte du? 0 Siter
Mista nikket Skrevet 22. april 2007 Skrevet 22. april 2007 Det er greit, men hvorfor lurte du? Fordi det var en venninne som lurte på det om en annens venn. Leste du ikke innlegget som jeg linka til? 0 Siter
lonelyP Skrevet 22. april 2007 Skrevet 22. april 2007 Det var da en svært lite tolerant dame, eller litt dømmende kanskje? Jenter og gutter kan utmerket fint være venner. Jeg har mange guttevenner som aldri har prøvd seg på meg. Ingen av de er homo. Hvertfall ingen som har kommet ut av skapet. 0 Siter
Gjest piri pyttsann Skrevet 22. april 2007 Skrevet 22. april 2007 Hva så om han er homo? Virker som du har et problem med at han kan være homo siden det er så ille at hun tror han er det? 0 Siter
Speak Skrevet 23. april 2007 Skrevet 23. april 2007 Min bestemor mener at venninna mi er lesbisk. Men spiller det egentlig noen rolle hva andre mennesker mener da? (Eller om ho faktisk skulle være lesbisk?) 0 Siter
Gjest det plager meg Skrevet 24. april 2007 Skrevet 24. april 2007 Hva så om han er homo? Virker som du har et problem med at han kan være homo siden det er så ille at hun tror han er det? Kanskje har jeg varmere følelser for han enn jeg skulle. Tanken på at han kan være homo plager meg. 0 Siter
Gjest det plager meg Skrevet 24. april 2007 Skrevet 24. april 2007 Min bestemor mener at venninna mi er lesbisk. Men spiller det egentlig noen rolle hva andre mennesker mener da? (Eller om ho faktisk skulle være lesbisk?) Selvfølgelig kan det spille en rolle. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.