pekkaline Skrevet 22. april 2007 Skrevet 22. april 2007 Se opp til månen i kveld. Til venstre for den lyser noe veldig sterkt, er det en satelitt? Jeg trodde de var i bevegelse hele tiden. Jeg har sett mange i bevegelse. 0 Siter
flowy Skrevet 22. april 2007 Skrevet 22. april 2007 Kan du se månen allerede? Her er det helt lyst ennå. Jeg tror jeg har sett den du prater om. Fikk fortalt at det er en romstasjon hvor det bor mennesker.. Sannelig om jeg vet.. 0 Siter
pekkaline Skrevet 22. april 2007 Forfatter Skrevet 22. april 2007 Kan du se månen allerede? Her er det helt lyst ennå. Jeg tror jeg har sett den du prater om. Fikk fortalt at det er en romstasjon hvor det bor mennesker.. Sannelig om jeg vet.. Neida det var litt tidlig Har sett på den to siste kvelder, og stusset pga den lyser så sterkt. En romstasjon...hm. ja det skal du se... Ingen stjerner lyser vel såå sterkt heller. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.