Gå til innhold

Hvor mange av dere har vært her mer enn fem år?

Anbefalte innlegg

Gjest psykojenta
Skrevet

Med andre nick... til og fra siden 1999.

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• frosken

3

• annegunn

3

• tzatziki1365380058

2

• ekte nick

1

Skrevet

Seriøst, ass, så har jeg vært her noen år ja. 7-8 tenker jeg.

Skrevet

Vært til og fra siden 1998 tror jeg, og byttet nick et par ganger fordi jeg ble gjenkjent av kjæreste, og fikk bråk :o)

Jeg hadde skrevet et par innlegg om min datters sjeldne sykdom, og spurte Webmaster om han kunne slette, siden jeg angret meg, noe han ikke tok hensyn til. Min partner fant disse innleggene, og laget lange kjempe diskusjoner...så da gjorde jeg det slutt med han og så ble jeg borte en stund og kom tilbake med et nytt nick...

Kommer aldri til å tilgi Webmaster for det :o)

Skrevet

Jeg har vært her i snart åtte år, med en "liten" pause på halvannet-to år underveis.

tzatziki1365380058
Skrevet

Helt seriøst så tror jeg at jeg var her første gang i 2002. Så da blir det vel 5 år, da. Har byttet nick to ganger, første gang fordi det jeg hadde ikke passet lenger, andre gang fordi jeg presterte å oute meg selv etter å ha skrevet et anonymt spørsmål til en av legene.

Mrs. Wallace
Skrevet

Jeg har vært her i nesten sju år. Jøssenamm som tida flyr.

Gjest Perfume
Skrevet

Jeg har vært her siden 98/99. Aldri hatt fast nick. Har lest mer enn jeg har skrevet.

Gjest annlovinda
Skrevet

Fant denne siden første gang i 2001. Da jeg gikk gravid med minstemann.

Har hatt et par nick før det jeg har nå.

Skrevet

I litt over fem, er under mitt tredje nick nå!

;)

Skrevet

Jeg har vært her mer eller mindre i åtte år, fra jeg var gravid med førstemann. Hadde en periode uten internett, men fant raskt tilbake igjen når jeg var på nett igjen ;-)

Skrevet

Jeg har vært her ca 8 år nå. Brukt samme nick hele tiden.

Skrevet

Jeg har vel vært her i ca 7 år..men ikke like aktiv alltid. Vært inne å lest ca hver dag, men ikke så aktiv selv. Har blitt et spørsmål fra meg av og til bare;)

Og så har jeg vel hatt mange ulike navn her inne og. Før jeg fant det jeg har nå! ;)

Skrevet

Jeg! Jeg begynte å være her på nyåret i 2000.

Husker jeg satt med eldstejenta som bare var spebarn på fanget og dolet så godt jeg kunne :)

Skrevet

Jeg har vært her, litt til og fra, siden våren -99. Da gikk jeg gravid med eldstemann, nå er tredjebarn 7 måneder.

Skrevet

Mener jeg har vært her siden sommeren 2000, min yngste var baby. Her fant jeg det "minst" hysteriske småbarnsforumet :) (dvs; husker noen "innehjelmdebatten"... *flire*)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...