Gå til innhold

Hvor mange av dere har vært her mer enn fem år?

Anbefalte innlegg

fei1365380229
Skrevet

Har vært her siden julen - 2000. Jøss, hvordan tiden flyr1

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• frosken

3

• annegunn

3

• tzatziki1365380058

2

• ekte nick

1

Skrevet

Jeg har rundet mye mer enn 5 år her. Men jeg var på nippet til å ramle ut med den nye layouten som kom for en tid siden.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Helt seriøst så tror jeg at jeg var her første gang i 2002. Så da blir det vel 5 år, da. Har byttet nick to ganger, første gang fordi det jeg hadde ikke passet lenger, andre gang fordi jeg presterte å oute meg selv etter å ha skrevet et anonymt spørsmål til en av legene.

Hva mener du med å "oute seg selv"? Hva gjør man da?

tzatziki1365380058
Skrevet

Hva mener du med å "oute seg selv"? Hva gjør man da?

Da skriver man et seriøst og "følsomt" innlegg under hemmelig nock, også legger man til en kommentar, men glemmer å endre nicket slik at det blir tydelig for alle hvem som skrev hovedinnlegget. Vet ikke om noen merket det, egentlig, men jeg fikk panikk og ble redd for å bli gjenkjent - og endret altå....

Skrevet

Jeg har. Med kortere og lengre pauser av og til.

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg og.

Skrevet

Ditto!

Skrevet

Her blir man godt passet på :-) (Fikk mail av carma også...)

Du vet at du nesten har fått flyfly til å ha lyst til å begynne å strikke? Hun snakker om blånissevottene du strikker - og det selv om det snart er sommer og hun er motstander av ull. Tror du hun kan ha blitt syk?

Skrevet

Du vet at du nesten har fått flyfly til å ha lyst til å begynne å strikke? Hun snakker om blånissevottene du strikker - og det selv om det snart er sommer og hun er motstander av ull. Tror du hun kan ha blitt syk?

Den dagen jeg ser flyfly igang med strikkepinner skal du få en vinflaske av meg... Hun betalte godt i hard amarone-valuta for de vottene, gitt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...