Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør dere når dere er ensomme og lengtes etter noen som ikke er der?

Skrevet

Prøver å tenke positivt. Sette pris på alt det man har ellers.

Håpløst liv
Skrevet

Har nok en uvane for å trøstespise. Tar kontakt med de på MSN eller SMS. Av og til nyter jeg stillheten og roen og tenker på en vakker person eller plass.

Skrevet

Trøstespiser. Ikke noe kult. Tror det er viktig å holde seg i litt aktivitet. Lå på sofaen en stund i går og følte meg kjempeensom. Ufattelig tungt å komme seg opp og gjøre noe annet, men når man vinner den kampen blir det faktisk litt bedre. Jeg må bare passe meg slik at jeg ikke bare går til kjøleskapet og finner meg noe godt. Om det så bare er å vaske opp, det hjelper. Gå en tur, bli godt sliten i kroppen, det holder noen timer etter at du er kommet hjem også. Det er mine tips.

Skrevet

Drar til venninner.

Går ut på kino, spiser ute osv med venninner eller barna.

Ber venner hjem til meg.

Lager god mat og ser på film, koser meg med en god bok eller kryssord....

Setter meg aldri ned og sturer og synes synd på meg selv, det fant jeg tidlig ut at ikke hjalp :o)

Neste gang, gjør jeg som Lillemus, skriver et klage og syte innlegg her, virker som om det hjalp på henne :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...