Gjest smoothie Skrevet 22. april 2007 Skrevet 22. april 2007 Jeg er veldig bevisst problemet mitt, men aner ikke hva jeg skal gjøre for å bli bedre!Jeg er et typisk tilfelle av en med lav selvfølelse på grunn av en fraværende far i oppveksten som aldri viste nærhet, anerkjennelse og bekreftelse. Dette har dermed gitt utslag i en på overflaten svært så vellykket person, men som har et stort behov for bekreftelse fra omgivelsene, å bli sett, beundret osv. I tillegg har jeg slitt med spiseforstyrrelse i 15 år, alt dette i det skjulte, ingen vet hvordan jeg har det tror jeg. Jeg hater å være alene, oppsøker selskap så fort jeg kan, har bodd sammen med noen hele tiden (først venninner, deretter ektemann), er 34 år- og vil gjerne snu dette!!!Men hvordan? Hvilke "øvelser" kan gjøre slik at jeg blir roligere og tryggere på meg selv - og mer avlsappet i forhold til omgivelsenes oppfatning og bekreftelse på at jeg duger??jeg har nok selvinnsikt til å forstå dette- men hva kan jeg GJØRE? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.