Gå til innhold

spiseforstyrrelse

Anbefalte innlegg

Gjest alexandra helene

jeg har hatt anoreksi i 5 år er 19 år nå. jeg har begynt å spise igjen >sånn at jeg er normal vektig nå, men jeg føler meg fortsatt like >syk, det er faktisk >som å være en spisende anoretiker, >tenker like mye på mat og vekt og har like dårlig selvtillit. et >stort problem for meg er at jeg føler jeg har mistet identiteten >min, jeg føler meg ikke som et menneske lenger! helt tom alt går på >autopilot! (tror jeg blir gal snart) , >jeg vet ikke om det er pga spiseforstyrrelsen jeg har denne >identitets krisen, men jeg jeg mener det begynte å bli sånn omtrent samtidg, jeg kan ikke gå inn i meg selv på sammme >måte som før, dte er akkurat som om den personen jeg var bare sluttet, og jeg er ganske sikker på at dette ikke handler om den vanlige forandringen i tenårene. jeg kan ikke selv føle det menneske som andre mener de >prater til altså meg selv! dette ble rotete men jeg er evig takk >nemelig for en form for tilbake melding (har også diagnosen OCD) tusen takk!>_________________________________________________________________

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/273971-spiseforstyrrelse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ellipse

Hei! Har du noen du kan snakke med om dette? Jeg tror det er viktig for deg å få hjelp med disse vanskelige tankene for å unngå tilbakefall. Jeg har selv slitt med sf i mange år, og gjør det fortsatt. Det kan ta lang tid å bli frisk, og selv om du har en frisk vekt nå, betyr ikke det nødvendigvis at du er helt kvitt problemet. Noe du tydeligvis ikke er, ettersom tankene er så sterke. Mitt råd er: snakk med noen! Få de dumme sf-tankene ut i lyset, få hjelp til å stikke hull på dem. Får de "leve sitt eget liv" og stå uimotsagt for lenge, har de lett for å ta overhånd.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/273971-spiseforstyrrelse/#findComment-2215600
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...