Gå til innhold

Forelsket eller noe i den duren..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør man når er forelsket i en gutt som ikke nærmer seg. Jeg møtte han i en kort periode i skolesammenheng, og følte han var interessert. Skulle ønske jeg turte å ta kontakt ute på byn og sånn, er tross alt 22 år, men jeg får meg ikke til å gjøre det. I går dro jeg med en annen fyr hjem, selv om jeg leita etter "han" hele kvelden, og jeg fikk et glimt av han. Jeg ville gjøre han sjalu, men han så meg ikke.

Vet ikke så mye om å være forelsket, men jeg tenker på han konstant. Klarer ikke mer altså.

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• lonelyP

7

• Lillemus

5

• Babette

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det hjelper ikke å gjøre han sjalu på det viset der, det vil bare ødelegge for deg. Gå bort til han og begynn å preike litt med han. Ta han på armen og flørt. Smil masse. Veit det er vanskelig, jeg får aldri sånt til. Men smil og forsiktig berøring tror jeg er signaler som menn faktisk greier å plukke opp. Hinting går ikke, ingen menn forstår det.

Skrevet

Det hjelper ikke å gjøre han sjalu på det viset der, det vil bare ødelegge for deg. Gå bort til han og begynn å preike litt med han. Ta han på armen og flørt. Smil masse. Veit det er vanskelig, jeg får aldri sånt til. Men smil og forsiktig berøring tror jeg er signaler som menn faktisk greier å plukke opp. Hinting går ikke, ingen menn forstår det.

Ok. No more være mystisk, men smile masse. Håper jeg ser han igjen snart...

Da blir det andre boller..."kremt"

Takk for svar uansett. Du har nok et poeng.

Gjest kanrataman
Skrevet

Du gjør neppe lurt i å gjøre han sjalu. Det er i hvert fall turn off for meg.

Og hvorfor blir du med en annen kar hjem og lar deg pule hvis du er forelska i han? Hadde jeg vært vedkommende, ville jeg umiddelbart mista interessen jeg måtte ha fra før.

Skrevet

Du gjør neppe lurt i å gjøre han sjalu. Det er i hvert fall turn off for meg.

Og hvorfor blir du med en annen kar hjem og lar deg pule hvis du er forelska i han? Hadde jeg vært vedkommende, ville jeg umiddelbart mista interessen jeg måtte ha fra før.

Ikke sant. Har så mange følelser jeg har bært rundt på i flere uker, lengta så utrolig etter nærhet, og han jeg ble med i går tente meg. Har ikke hatt sex på 3 år før i går faktisk. Underernært kanskje. Jeg vet ikke sikkert om jeg er forelsket i denne fyren eller, men ansiktet hans er hele tiden i hodet mitt, kanskje jeg bare vil være forelsket i han. Jeg vet ikke...

spring can really hang you up the most?

Skrevet

Ok. No more være mystisk, men smile masse. Håper jeg ser han igjen snart...

Da blir det andre boller..."kremt"

Takk for svar uansett. Du har nok et poeng.

You go girl!

Heier på deg

Gjest kanrataman
Skrevet

Ikke sant. Har så mange følelser jeg har bært rundt på i flere uker, lengta så utrolig etter nærhet, og han jeg ble med i går tente meg. Har ikke hatt sex på 3 år før i går faktisk. Underernært kanskje. Jeg vet ikke sikkert om jeg er forelsket i denne fyren eller, men ansiktet hans er hele tiden i hodet mitt, kanskje jeg bare vil være forelsket i han. Jeg vet ikke...

spring can really hang you up the most?

Jeg har aldri hatt sex. ONS er ikke noe for meg. Synes du jeg er dum eller prippen?

Skrevet

Jeg har aldri hatt sex. ONS er ikke noe for meg. Synes du jeg er dum eller prippen?

Ingen av delene. Ditt valg. Synes du damer som har ONS er dumme eller løs på tråden?

År og dag uten sex gjør noe med jenter også, alle har godt av litt nærhet en gang i blant. Og ingen har rett til å dømme jenter for det.

Gjest kanrataman
Skrevet

Ingen av delene. Ditt valg. Synes du damer som har ONS er dumme eller løs på tråden?

År og dag uten sex gjør noe med jenter også, alle har godt av litt nærhet en gang i blant. Og ingen har rett til å dømme jenter for det.

Nei, men jeg ville ikke hatt en ONS-freak selv som kjæreste. Folk får gjøre som de vil.

Men om år og dag uten sex er usunt tror jeg ikke på. Men hvis man selv tror at sex er et behov, så kanskje det faktisk blir det?

Skrevet

Egentlig lurt å unngå det, det skaper bare følelsmessige "kvaler". Jeg har gjort det et par ganger fordi det har føltest så riktig der og da. Jeg som jente hadde ikke hatt noen problem med å gå inn i forhold hvor gutten var jomfru, hadde nesten vært fint på en måte..

Gjest kanrataman
Skrevet

Du har rett, smil og lett berøring funker best.

Men hva funker best på damer da? Arroganse og litt bad behaviour er utrolig nok ofte en suksessoppskrift. Merkelig nok...

Gjest kanrataman
Skrevet

Egentlig lurt å unngå det, det skaper bare følelsmessige "kvaler". Jeg har gjort det et par ganger fordi det har føltest så riktig der og da. Jeg som jente hadde ikke hatt noen problem med å gå inn i forhold hvor gutten var jomfru, hadde nesten vært fint på en måte..

Det tenker jeg også. Nesten alle damer har så masse erfaring at jeg nesten ville vært flau og fått prestasjonsangst fordi jeg er være jommann. Men det kommer vel til et punkt hvor de fleste ser på det som negativt at kjæresten ikke har hatt sex. "Hva er galt med han?".

Skrevet

Nei, men jeg ville ikke hatt en ONS-freak selv som kjæreste. Folk får gjøre som de vil.

Men om år og dag uten sex er usunt tror jeg ikke på. Men hvis man selv tror at sex er et behov, så kanskje det faktisk blir det?

Jeg kan vel ikke akkurat beskrives som ONS-freak. Det var dinen ord. Da ser jeg for meg at man har ONS hver helg. Det tror jeg det er få som har. Og da går man heller ikke år og dag uten sex og nærhet. Men om du avviser enhver dame som har hatt to-tre ONS i sitt liv så tror jeg du går glipp av mange fine jenter.

Skrevet

Du har rett, smil og lett berøring funker best.

Men hva funker best på damer da? Arroganse og litt bad behaviour er utrolig nok ofte en suksessoppskrift. Merkelig nok...

Det tenner ikke jeg på.

Gjest kanrataman
Skrevet

Jeg kan vel ikke akkurat beskrives som ONS-freak. Det var dinen ord. Da ser jeg for meg at man har ONS hver helg. Det tror jeg det er få som har. Og da går man heller ikke år og dag uten sex og nærhet. Men om du avviser enhver dame som har hatt to-tre ONS i sitt liv så tror jeg du går glipp av mange fine jenter.

Mente ikke at du var ONS freak, da.

Med ONS-freak mener jeg folk som har som hovedmål å få seg noe når de går ut på byen.

Skrevet

Det tenker jeg også. Nesten alle damer har så masse erfaring at jeg nesten ville vært flau og fått prestasjonsangst fordi jeg er være jommann. Men det kommer vel til et punkt hvor de fleste ser på det som negativt at kjæresten ikke har hatt sex. "Hva er galt med han?".

Det kommer ann på fyren. Og alderen da. Om han er over tredve da kan man jo kanskje lure litt..

I kjæresteforhold er vel intimiteten det viktigste, og ikke egentlig den "tekniske" sexen. Klart det kan jo være litt kjedelig for dama om hun har mye erfaring, skjønner det. Men det finnes noen jomfruer ennå også;)

Gjest kanrataman
Skrevet

Det kommer ann på fyren. Og alderen da. Om han er over tredve da kan man jo kanskje lure litt..

I kjæresteforhold er vel intimiteten det viktigste, og ikke egentlig den "tekniske" sexen. Klart det kan jo være litt kjedelig for dama om hun har mye erfaring, skjønner det. Men det finnes noen jomfruer ennå også;)

Er ikke over 30 ennå. heldigvis. Men jeg merker at flere og flere damer har som minstekrav at potensielle kjærester har vært i et langt forhold fra før. Det har ikke jeg, bare korte episoder, sommerforelskelser osv.

Skrevet

Mente ikke at du var ONS freak, da.

Med ONS-freak mener jeg folk som har som hovedmål å få seg noe når de går ut på byen.

De merker man "panikken" på når klokka nærmer seg tre og stengetid og de fremdeles ikke har funnet noen for kvelden. Har blitt bydd opp av noen sånne i blant, og det er svært lite sjarmerende å takke ja til en dans og plutselig kjenne hender overalt. Da takker jeg fort for meg.

Skrevet

Jeg har aldri hatt ONS, eller hatt mange partnere i sengen, og er stolt av det.

Har ei venninne som har all verdens dildoer og ONS stadig vekk, hun ønsker seg en fast kjærste. men de stikker før de rekker å bli kjent med henne...ikke så rart i mine øyne, hun skremmer dem jo vekk med sin frimodighet...

Men synes ikke en kan dømme andres valg, men enig med deg at hvis jeg likte en mann og jeg så han gikk hjem med en ONS, så hadde jeg mistet interessen tvert.

Skrevet

Er ikke over 30 ennå. heldigvis. Men jeg merker at flere og flere damer har som minstekrav at potensielle kjærester har vært i et langt forhold fra før. Det har ikke jeg, bare korte episoder, sommerforelskelser osv.

Ok, kanskje visst de har vært i et fast forhold selv, da skjønner jeg det. Jenter vil ofte ha autoritære fyrer, det liker jeg selv. Har heller ikke vært i noe fast forhold. Får håpe vi får igjen for det en dag :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...