Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ha nye skapdører på mitt gamle IKEA-kjøkken, men finner ikke prisliste over kun dørene. Noen som vet om IKEA i det hele tatt selger bare dører? Har hørt fra alle at de skal gjøre det for det er mange som gjør som meg, men jeg finner ingen prisliste.

petter smart
Skrevet

De har noen små brosjyrer på IKEA med priser på de enkelte delene. Fant ikke noe i katalogen selv.

Skrevet

Eneste stedet jeg har sett prisene på kun dørene er i kjøkkenprogrammet. Der kan du lage kjøkkenet ditt, velge hva slags kjøkkendører du vil ha på, og så få opp prisliste. Da kommer alle elementene for seg.

Skrevet

Eneste stedet jeg har sett prisene på kun dørene er i kjøkkenprogrammet. Der kan du lage kjøkkenet ditt, velge hva slags kjøkkendører du vil ha på, og så få opp prisliste. Da kommer alle elementene for seg.

Ikke på bare dørene men hele skapet.

Skrevet

Ja prisene på skapet kommer også, men så står prisen på skapdøren under... Og da klarer man jo å regne det ut selv.

Skrevet

Hm, nå måtte jeg inn og laste ned programmet på nytt, og det står ikke sånn som jeg tror det gjorde tidligere. Nå er prisen på skapet og døra slått sammen.

Skrevet

Hm, nå måtte jeg inn og laste ned programmet på nytt, og det står ikke sånn som jeg tror det gjorde tidligere. Nå er prisen på skapet og døra slått sammen.

Akkurat :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...