Gå til innhold

Hvilket nick...

Anbefalte innlegg

Gjest hüsker dü
Skrevet

Ser i en annen tråd at mange har vært her lenge, men med ulike nick. Noen som har lyst å si hvilke nick de brukte før? (Uten å si hvilket nick de har i dag) Hadde vært morsomt å se hvem som er her, om enn i annen forkledning.

Husker bl.a disse:

Bassisten, Ørkenvandreren (?), hun med bikinibildet som plutselig forsvant, cheerleaderen som bodde i usa, tornerose (?),

Skrevet

Bassisten og Ørkenvandreren er begge fremdeles innom her i ny og ne, med samme nick som alltid. ;)

Skrevet

Har hatt mange... Nååå, mislykket, Nosferatu... For å nevne noen.

Også er det jo skikkelig artig at ingen har forstått at jeg og sdd er en og samme:-)

Skrevet

Helt i begynnelsen når jeg var på dol tror jeg at nanni var nicket mitt. Men jeg skiftet til jubalong for ganske lenge siden.

Skrevet

Har hatt mange... Nååå, mislykket, Nosferatu... For å nevne noen.

Også er det jo skikkelig artig at ingen har forstått at jeg og sdd er en og samme:-)

Jasså, så du er mislykket..! Kreativ kar, det *hehe*

Skrevet

Jeg var pekka ;) Ikke så vanskelig å tenke seg at det var meg....

Skrevet

Husker ikke mitt gamle nick, men gjorde en tabbe slik at det var mulig å spore meg opp. Så da endret jeg nick. Har hatt dette i mange år nå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...