Gjest hüsker dü Skrevet 22. april 2007 Skrevet 22. april 2007 Ser i en annen tråd at mange har vært her lenge, men med ulike nick. Noen som har lyst å si hvilke nick de brukte før? (Uten å si hvilket nick de har i dag) Hadde vært morsomt å se hvem som er her, om enn i annen forkledning. Husker bl.a disse: Bassisten, Ørkenvandreren (?), hun med bikinibildet som plutselig forsvant, cheerleaderen som bodde i usa, tornerose (?), 0 Siter
birdie Skrevet 23. april 2007 Skrevet 23. april 2007 Bassisten og Ørkenvandreren er begge fremdeles innom her i ny og ne, med samme nick som alltid. 0 Siter
musikeren Skrevet 23. april 2007 Skrevet 23. april 2007 Har hatt mange... Nååå, mislykket, Nosferatu... For å nevne noen. Også er det jo skikkelig artig at ingen har forstått at jeg og sdd er en og samme:-) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 23. april 2007 Skrevet 23. april 2007 Helt i begynnelsen når jeg var på dol tror jeg at nanni var nicket mitt. Men jeg skiftet til jubalong for ganske lenge siden. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 23. april 2007 Skrevet 23. april 2007 Har hatt mange... Nååå, mislykket, Nosferatu... For å nevne noen. Også er det jo skikkelig artig at ingen har forstått at jeg og sdd er en og samme:-) Jasså, så du er mislykket..! Kreativ kar, det *hehe* 0 Siter
pekkaline Skrevet 23. april 2007 Skrevet 23. april 2007 Jeg var pekka Ikke så vanskelig å tenke seg at det var meg.... 0 Siter
Speak Skrevet 23. april 2007 Skrevet 23. april 2007 Husker ikke mitt gamle nick, men gjorde en tabbe slik at det var mulig å spore meg opp. Så da endret jeg nick. Har hatt dette i mange år nå. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.