Gå til innhold

dårlig natt-kan jeg dra på jobb uten å ha sovet

Anbefalte innlegg

Gjest nill_søvn_i_natt

hatt problemer med søvnen litt og vært urolig og var .Så har nesten ikke sovet nå.Men så skal jeg på jobb. Og jeg er ny i jobben og vil gjøre et godt inntrykk og har ikke lyst å skofte. I tillegg hvis jeg måå sove på dagen vil jeg jo klusse til døgnryten igjen og får kanskje samme problemet i neste natt.

Tror dere jeg ikke v il klare å gjøre en ok jobb.Det er utrolig flaut og pinlig og komme med unnskyldninger fordi jeg vil gjøre et godt inntrykk.Vært utenfor arbeidslivet en stund og er glad jeg er tilbake og jeg trives både med det sosiale og arbeidsoppgavene og sykemelding etc er ikke positivt når jeg har vært der så kort.

Har dere råd til meg?Evt for hvordan hold meg mest mulig opplagt til kvelden/ettermiddagen.

Fortsetter under...

Føler med deg.

Haringen annen rådenn å gå på jobb,drikke masse vann og kaffe. Dersom du synes detvirker,kan du som en kriseløsning drikke feks battery (sånn koffeindrikk du vet). Spis også sundt og regelmessig, ikke glem frukt.

Etter jobben går du hjem og går en tur ettermiddag.Legg deg tidlig, men IKKE sov middag. DA har du det nemlig gående igjen!

Lykke til:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...