Gå til innhold

lampe mot vinterdepresjon

Anbefalte innlegg

Gjest melmøll

Lurer på hva slags lys det er? Hva med solarium, er det en annen type lys?

En tid gikk jeg og fikk lysbehandling hos legen i et slags solariumskap. Sto der inne bare noen få minutter, men fikk litt fresh farge i huden likevel etter å ha tatt behandling en stund. Bare det i seg selv føltes ganske bra.

Vet ikke om det er bare mørket som er så ille med vinteren. Likså kjipt er det at det er så iskaldt, å fryse hele tiden er kjedelig. Klær som klør, likblek og grå i huden, kjedelige klær (fordi man må kle seg etter vær) ja, og så mørket da.

Jeg merker iallefall at det hjelper på humøret å gå i svømmehall og sitte i badstu å bli skikkelig varm. Noen minutter i solarium gjør samme nytte, blir god og varm i løpet av ti minutter. Men hvor skadelig er solarium? Hvis jeg smører meg og ligger der 5-10min er det ille?

Ellers vurdere jeg å kjøpe meg sånn lampe da.

Men, nå er det bare å nyyyyyte sommerhalvåret!!!! :-) :-) :-) :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/274015-lampe-mot-vinterdepresjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...