Gå til innhold

Kan ikke få sterilisering av medisinske grunner.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Man har jo hender og fingre.

Du har et litt for enkelt syn på dette.

Sex består i mer enn å få en utløsning.

Skrevet

Jepp, takket være Bibelen.

At folk heller setter et uønsket barn til verden enn å ta abort er for meg uforståelig. Men folk får gjøre som de vil.

Akkurat den biten er en av hovedgrunnene til at jeg ikke er noen ONS-freak. Tenk hvis dama insisterer på å beholde ungen!

Uplanlagt betyr ikke nødvendigvis uvelkomment eller uønsket. Og de færreste i Norge som ikke tar abort bruker Bibelen som grunn.

Skrevet

Jeg hadde i hvert fall klikka på dama dersom vi hadde en abort-pakt, og hun insisterte på å beholde barnet, og attpåtil krevde barnebidrag i 18 år og dermed ødela livet mitt. På toppen av det hele hadde hun stukket av med barnet alene, og det med full rett.

Abort-pakt...?

Skrevet

Abort-pakt...?

Med tanke på hvem som skrev det tipper jeg han ville forlangt på forhånd at dama skulle tatt abort om hun ble gravid. Prevensjonsmiddel godt nok for de fleste det, de fleste ville nok takket nei til et forhold etter en sånn start. ;o)

Skrevet

Abort-pakt...?

Ja, du knuller en dame, og dere har pakt om at dere ikke vil ha barn.

Skrevet

Men du skjønner det at for veldig mange kvinner så skjer det noe i det øyeblikket man står der med en positiv graviditetstest i hånda og man klarer bare ikke å ta abort alikevel, samme hvor enig man har vært om det på forhånd.

Og jeg tror temmelig sikkert du må lete lenge for å finne en kvinne som vil gå med på en slik pakt.

Skrevet

Med tanke på hvem som skrev det tipper jeg han ville forlangt på forhånd at dama skulle tatt abort om hun ble gravid. Prevensjonsmiddel godt nok for de fleste det, de fleste ville nok takket nei til et forhold etter en sånn start. ;o)

:-)

Skrevet

Jeg skriver under på Lillemus' innlegg og lar være med å gjenta det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...