Gå til innhold

enveis-ting

Anbefalte innlegg

Gjest what t0 d0
Skrevet

Vi har et barn som går på skolen, og h*n har ofte noen med hjem. Særlig et barn er ofte med, og det er selvsagt koselig. Men 9/10 ganger er de her, og jeg synes de også kan være hjemme hos den andre. Jeg sa i morges at det ikke passet å ha noen med hjem, men alikevel kom en gjest på døra. Og jeg får ikke tak i foreldrene på telefon, og jeg har ikke bil (det er lang vei).

Skrevet

Send ungen tilbake til skolen/SFO, evt hjem. Gjør det klart for ungen at man ikke kan bli med hjem til dere, uten at det er klarert dagen i forveien. Man kan jo faktisk ha andre planer... Jeg kjenner meg igjen.

Gjest what t0 d0
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1177331276' post='3597479]

Send ungen tilbake til skolen/SFO, evt hjem. Gjør det klart for ungen at man ikke kan bli med hjem til dere, uten at det er klarert dagen i forveien. Man kan jo faktisk ha andre planer... Jeg kjenner meg igjen.

Nå fikk barnet tak i faren, og h*n blir hentet men jeg aner ikke når.

Jeg har også før opplevd at jeg ringer og sier at ** er her og de sier at barnet blir hentet f.eks. kl 16. Ikke noe om det passer eller er greit. Om barnet mitt ringer og er hos noen spør jeg om det passer og i så fall når jeg skal hente.

Skrevet

Jeg har også før opplevd at jeg ringer og sier at ** er her og de sier at barnet blir hentet f.eks. kl 16. Ikke noe om det passer eller er greit. Om barnet mitt ringer og er hos noen spør jeg om det passer og i så fall når jeg skal hente.

Har du problemer med at han ikke kommer før klokka 16, så har du jo lov til å si ifra ;o)

Gjest what t0 d0
Skrevet

Har du problemer med at han ikke kommer før klokka 16, så har du jo lov til å si ifra ;o)

Ja, men det var ikke jeg som snakket i telefonen. :-)

Skrevet

Ja, men det var ikke jeg som snakket i telefonen. :-)

Og ikke kunne han ringes opp igjen heller...

Skrevet

Jeg har også hatt små gjester på besøk hvor det har smakt veldig av barnevaktbehov...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...