Gjest what t0 d0 Skrevet 23. april 2007 Skrevet 23. april 2007 Vi har et barn som går på skolen, og h*n har ofte noen med hjem. Særlig et barn er ofte med, og det er selvsagt koselig. Men 9/10 ganger er de her, og jeg synes de også kan være hjemme hos den andre. Jeg sa i morges at det ikke passet å ha noen med hjem, men alikevel kom en gjest på døra. Og jeg får ikke tak i foreldrene på telefon, og jeg har ikke bil (det er lang vei). 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 23. april 2007 Skrevet 23. april 2007 Send ungen tilbake til skolen/SFO, evt hjem. Gjør det klart for ungen at man ikke kan bli med hjem til dere, uten at det er klarert dagen i forveien. Man kan jo faktisk ha andre planer... Jeg kjenner meg igjen. 0 Siter
Gjest what t0 d0 Skrevet 23. april 2007 Skrevet 23. april 2007 [quote name=Lotte )' timestamp='1177331276' post='3597479] Send ungen tilbake til skolen/SFO, evt hjem. Gjør det klart for ungen at man ikke kan bli med hjem til dere, uten at det er klarert dagen i forveien. Man kan jo faktisk ha andre planer... Jeg kjenner meg igjen. Nå fikk barnet tak i faren, og h*n blir hentet men jeg aner ikke når. Jeg har også før opplevd at jeg ringer og sier at ** er her og de sier at barnet blir hentet f.eks. kl 16. Ikke noe om det passer eller er greit. Om barnet mitt ringer og er hos noen spør jeg om det passer og i så fall når jeg skal hente. 0 Siter
Lurveline Skrevet 23. april 2007 Skrevet 23. april 2007 Nå fikk barnet tak i faren, og h*n blir hentet men jeg aner ikke når. Jeg har også før opplevd at jeg ringer og sier at ** er her og de sier at barnet blir hentet f.eks. kl 16. Ikke noe om det passer eller er greit. Om barnet mitt ringer og er hos noen spør jeg om det passer og i så fall når jeg skal hente. Har du problemer med at han ikke kommer før klokka 16, så har du jo lov til å si ifra ;o) 0 Siter
Gjest what t0 d0 Skrevet 23. april 2007 Skrevet 23. april 2007 Har du problemer med at han ikke kommer før klokka 16, så har du jo lov til å si ifra ;o) Ja, men det var ikke jeg som snakket i telefonen. :-) 0 Siter
Lurveline Skrevet 23. april 2007 Skrevet 23. april 2007 Ja, men det var ikke jeg som snakket i telefonen. :-) Og ikke kunne han ringes opp igjen heller... 0 Siter
Lillemus Skrevet 23. april 2007 Skrevet 23. april 2007 Nå fikk barnet tak i faren, og h*n blir hentet men jeg aner ikke når. Jeg har også før opplevd at jeg ringer og sier at ** er her og de sier at barnet blir hentet f.eks. kl 16. Ikke noe om det passer eller er greit. Om barnet mitt ringer og er hos noen spør jeg om det passer og i så fall når jeg skal hente. Jeg har også hatt små gjester på besøk hvor det har smakt veldig av barnevaktbehov... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.