Gjest størkna luft Skrevet 23. april 2007 Skrevet 23. april 2007 Jeg håper jeg klarer å gi mine døtre såpass respekt for sin egen kropp at de ikke "peiser på" med den første og beste ;-) Moren min sa til meg at hun stolte på at jeg ikke hadde sex før jeg følte meg klar for det selv. Det gjorde inntrykk at hun stolte på meg, så jeg ventet til jeg var klar Men man kan jo ikke vite når man er klar! Ung og dum osv... 0 Siter
Gjest togli Skrevet 23. april 2007 Skrevet 23. april 2007 Men man kan jo ikke vite når man er klar! Ung og dum osv... Akkurat derfor bør man ha seksuell lavalder på 16 år. Da er sjansen større for at du er moden nok til å vite hva du vil :-) 0 Siter
Sofline Skrevet 23. april 2007 Skrevet 23. april 2007 De er for unge. Begynner de tidlig, vil antall partnere også bli høyt. og høyt antall partnere øker risikoen for livmorhalskreft... tror Du har rett i det du skriver. Jo tidligere man debuterer, jo større er sjansen for å få livmorhalskreft senere i livet. 0 Siter
Gjest størkna luft Skrevet 23. april 2007 Skrevet 23. april 2007 Akkurat derfor bør man ha seksuell lavalder på 16 år. Da er sjansen større for at du er moden nok til å vite hva du vil :-) Nei, den grensa er myntet på gamle griser, og at ikke folk som IKKE vil, skal føle seg presset. To stormforelska fjortiser gir blanke i seksuell lavalder. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.