schisandra Skrevet 23. april 2007 Skrevet 23. april 2007 Er det obligatorisk med musikk og gitarspilling på utdanningen ? Hva er forskjell på linjefag og breddefag? 0 Siter
Gjest kanrataman Skrevet 23. april 2007 Skrevet 23. april 2007 Sjukt hvis du må kunne gitar for å bli førskolelærer. Nekter å tro det. 0 Siter
schisandra Skrevet 23. april 2007 Forfatter Skrevet 23. april 2007 Sjukt hvis du må kunne gitar for å bli førskolelærer. Nekter å tro det. Har hørt at det er 1 år med gitarspilling og obligatoriske prøver/eksamen i det.Og jeg er totalt umusikalsk, så da er det uaktuelt.Men jeg har 12 års arbeidserfaring fra barnehage og skole som assistent, så det andre skulle gå greit.......MEN det er kjempekos med dem som KAN spille instrument, veldig hyggelig for voksne og barn.Men for meg er det ikke helt bra.......... 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 23. april 2007 Skrevet 23. april 2007 Måtte ikke det da jeg gikk. Var ferdig ifjor. 0 Siter
Gjest kanrataman Skrevet 23. april 2007 Skrevet 23. april 2007 Har hørt at det er 1 år med gitarspilling og obligatoriske prøver/eksamen i det.Og jeg er totalt umusikalsk, så da er det uaktuelt.Men jeg har 12 års arbeidserfaring fra barnehage og skole som assistent, så det andre skulle gå greit.......MEN det er kjempekos med dem som KAN spille instrument, veldig hyggelig for voksne og barn.Men for meg er det ikke helt bra.......... Tror ikke du trenger å være musikalsk for å spille gitar. Du kommer langt med flinke fingre. 0 Siter
Elbereth Skrevet 23. april 2007 Skrevet 23. april 2007 Musikk er i alle fall et obligatorisk fag, eller kanskje del av et annet fag. I alle fall er den "berømte" gitareksamen nokså lite avansert, den er visst på sånn"Lisa gikk til skolen"- nivå. Et par akkorder, iflg bekjente som har gått der. 0 Siter
Lillemus Skrevet 23. april 2007 Skrevet 23. april 2007 Tror ikke du trenger å være musikalsk for å spille gitar. Du kommer langt med flinke fingre. *Hahahaha* Jeg begynte på førskolelærerutdanning for 18 år siden og da hadde de som prinsipp at det var lurt for førskolelærere å kunne minst ett instrument og siden en gitar var noe som var lett å anskaffe og ta med seg så var det ikke noe annet valg. Og de påsto det var noe alle kunne lære... Jeg er temmelig sikker på at de droppet akkurat den siste påstanden der etter at jeg prøvde... Jeg fatter ikke hvordan det er mulig å spille gitar! Men så er jeg totalt og fullstendig umusikalsk også... Jeg syntes gitaren min var ganske så stemt, da så læreren bare rart på meg og holdt på å besvime... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.