Gjest prust Skrevet 23. april 2007 Skrevet 23. april 2007 Fikk mail i dag fra en kollega i en annen by. En felles bekjent av oss hadde plutselig falt om under trening og døde momentant. Han var vel rundt 40 år, tenker jeg. Det kan jammen skje brått! Nifst... 0 Siter
Gjest prust Skrevet 23. april 2007 Skrevet 23. april 2007 Fy flate ja, det er skummelt!! Ja, en får litt støkk i seg når det er noen kjente det gjelder... Jeg kjente ham ikke godt, vet ikke om han hadde famile, vet ikke hva som skjedde. Det er vel ofte hjertet når det skjer så fort? Husker en gutt i min søsters klasse, falt om og døde under trening da han var 16-17 år. Det var hjertet. 0 Siter
Gjest kanrataman Skrevet 23. april 2007 Skrevet 23. april 2007 Fy flate ja, det er skummelt!! Mange faller om under trening om dagen. En på innebandylaget mitt i fjor høst. Gikk heldigvis bra, takket være hjertestarter. 0 Siter
pekkaline Skrevet 23. april 2007 Skrevet 23. april 2007 Ja, en får litt støkk i seg når det er noen kjente det gjelder... Jeg kjente ham ikke godt, vet ikke om han hadde famile, vet ikke hva som skjedde. Det er vel ofte hjertet når det skjer så fort? Husker en gutt i min søsters klasse, falt om og døde under trening da han var 16-17 år. Det var hjertet. Det er litt skummelt, for det skjer ofte ved trening. Min lærer mente at man trener på feil tidspunkt. Man skulle trent på formiddagene....... Men jeg aner ikke hvorfor hjertet bare brått slutter. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 23. april 2007 Skrevet 23. april 2007 Uff, ja. Det er litt nifst. Heldigvis vet vi ikke hva som ligger foran oss. Jeg hadde en kamerat som la seg sunn og frisk, for så aldri å våkne igjen. Han var 36 år gammel og døde av hjertesvikt. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 23. april 2007 Skrevet 23. april 2007 Trist og skremmende når så unge folk dør... 0 Siter
Gjest kanrataman Skrevet 23. april 2007 Skrevet 23. april 2007 Det er litt skummelt, for det skjer ofte ved trening. Min lærer mente at man trener på feil tidspunkt. Man skulle trent på formiddagene....... Men jeg aner ikke hvorfor hjertet bare brått slutter. Uansett, det er bare å trene! Bedre enn å spise pottis i sofaen. 0 Siter
Hønemoren Skrevet 23. april 2007 Skrevet 23. april 2007 En lege sa til meg en gang at når unge mennesker dør på den måten det fortelles om her så er det medfødt feil. Ikke vet jeg...., men er veldig skummelt. Hører jo ofte om unge som dør under trening. Jeg har merket godt på kroppen hvor kort tid det kan være mellom liv og død for har selv mistet et lite barn, ikke hjertesvikt riktignok, men akutt betennelse i strupehodet så ble kvalt, gikk veldig, veldig fort. Slikt glemmer man aldri, men må lære seg å leve med sorgen. Bra vi ikke vet hva morgendagen bringer: Nyt dagen IDAG. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.