Gå til innhold

30 års-dag

Anbefalte innlegg

Gjest den lille
Skrevet

Skal i en 30-årsdag i helgen og står helt fast med tanke på gave.

Er ei jeg har kjent i noen år ,men har egentlig ikke hatt sånn kjempemye kontakt de siste årene.Noen forslag til gave? :)

Gjest lyspæra65
Skrevet

om dere har hatt lite kontakt, så var det første som falt meg inn noe dere kan gjøre sammen. Reise et sted sammen? kan få veldig billige billetter til mange steder om man bestiller noen uker før man reiser over internett. Snakk så klart med henne først, om sted og tid dere vil reise, pga slike billetter kan sjeldent refunderes/kan endres mot et høyt beløp, derfor billettene er billige.

Eller spa sammen? Osv, reise til tusenfryd, bare gjøre noe sammen hvor du betaler hennes/hans tur og inngangsbillett osv(greit om du skreiv kjønn på deg og personen)

en 30åring har jo stort sett det meste, og ofte også jobb til å betale det av filmer og musikk personen vil ha. Jeg, 19 år og for tiden arbeidsledig ville blitt superglad for filmgavekort, helst på 2 filmer.. men så har jeg ikke penger til slikt selv. og en ting man ofte glemmer når man når 30årene tror jeg, er å faktisk ha det gøy, ikke jobbe og slave 5 dager i uka..

Gjest kanrataman
Skrevet

Playstation 3, fiskestang, kaffeavtalen, drill, Donald-abonnement, fotballtur til England, HHH 2006, frisørtime, nøtteknekker, TV2 Sport, støttehjul, DVDer, pengebok, gavekort...

Skrevet

Jeg fyller 30 år til sommeren. Av venner forventer jeg ikke så mye i gaver, men at vi har det gøy sammen på feiringa. Hadde satt pris på en gave som ikke var typisk over-the-hill-spøk, men litt artig/koselig. Så hva med f.eks. en flaske champis (i litt spesi design), en montasje bilder av hvordan du føler denne personen er i ditt liv, en bok om noe fra slutten av sytti-tallet.....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...