Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe, sitter og kikker på de som er medlem av samme nettverk som meg. Og der ser jeg en som gikk i parallellklassen på gymnaset, og som jeg syntes var så utrolig bra. Han er oppført som singel. Fikk lyst til å sende en melding med et kompliment, men vet ikke helt om jeg tør. Jeg tror jeg kanskje bare ville virke teit.

Hvordan hadde du reagert hvis noen du knapt husker fra skoletida sendte deg en beskjed med et kompliment?

Ja, jeg vet det er fjortis... :)

Skrevet

Hvorfor ikke noe slikt?

Hei, så deg på Facebook. Lenge siden vi så hverandre. Hva med en kopp kaffe en dag?

Skrevet

Hvorfor ikke noe slikt?

Hei, så deg på Facebook. Lenge siden vi så hverandre. Hva med en kopp kaffe en dag?

Hehe, jeg tror aldri vi pratet sammen en gang. Jeg beundra han fra avstand :)

Gjest kanrataman
Skrevet

Ikke negativt, i hvert fall. Spesielt ikke om jeg likte deg. Du kan jo poke vedkommende.

Skrevet

Jeg hadde syntes det var kjempekoselig om noen gjorde det!

Så bare send en mail du :)

Skrevet

Ikke negativt, i hvert fall. Spesielt ikke om jeg likte deg. Du kan jo poke vedkommende.

Hva er egentlig det der poke-greiene? Bare for å få oppmerksomhet?

Mrs. Wallace
Skrevet

Jeg ville blitt smigret. Men ettersom jeg ikke står oppført som singel, ville jeg ikke gått videre med saken.

Send ham en liten melding du. Kort og hyggelig.

Gjest kanrataman
Skrevet

Ja.

Skrevet

Jeg hadde syntes det var smigrende og koselig! :o)

Muligens litt avhengig av hvem det var... Ble nærmest sjekket opp av en som tydeligvis gikk 2 år over meg på ungdomsskolen på posten forleden. Kan overhode ikke huske ham, men det var ikke måte på hvem han husket som gikk på samme skole og ikke fatter jeg hvorfor han skulle lagt merke til meg på ungdomsskolen! Han var en noe snodig skapning og jeg ble egentlig ikke så veldig smigret av det.

Men hadde det vært en av de normalt oppegående på mitt trinn eller en jeg i det minste husket så hadde det vært bare koselig med en liten mail! :o)

Gjest kanrataman
Skrevet

Hehe, jeg tror aldri vi pratet sammen en gang. Jeg beundra han fra avstand :)

Kjør på! Kanskje har du han i fella snart.

Skrevet

Jeg har også sittet her med facebook en stund, ble med her om dagen etter at det ramlet inn med mailer om at jeg var lagt inn som venn.. Ganske fjortis ja, men jeg har funnet utrolig mange kjente der inne.. :-) Og å sende en "neimen hallo, er det deg" er jo bare artig. Synes jeg da ;-)

Skrevet

Jeg hadde besvimt i glede. Jeg følte meg som en dust back then (still kind of do). Han har sikkert ikke noe i mot det.

Skrevet

Det gjør jeg stadig vekk jeg, både på Facebook, Nettby og andre steder jeg måtte komme over kjente og ukjente. Sender man et kompliment til en ukjent, trenger det jo ikke nødvendigvis være noe annet enn et uskyldig og velment kompliment fordi man mener det der og da.

You've got nothing to lose :)

Skrevet

Ja, det lurer jeg og på. Hva betyr egentlig "poke"?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...