Gå til innhold

manisk

Anbefalte innlegg

Er det fler som blir veldig maniske dagen-derpå?jeg blir utrolig mansik og prater og prater i vei hele tiden med alt og alle,har lettere for å bruke masse penger da og har en utrolig selvtillitt. har en del maniske episoder ellers også ,men er helt ekstremt hvis jeg har vært å drukket dagen før.blir ganske sosial når jeg har drukket men er mer i hundre dagen derpå.dette varer som regel en hel dag så faller jeg helt ned igjen og blir kjempedeppa. er dette fordi jeg har manisk-deppresive perioder ellers i dagliglivet også?? at alkoholen er med på å få igang det maniske hos meg?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/274068-manisk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lyspæra65

visse ting kan drikke både depressive og maniske perioder ja, men om det er alkoholen eller "å ha hatt det gøy med venner" som gjør det, vet bare du. Prøv en fest uten alkohol, er du like manisk dagen etter av det? Eller vet du at du blir manisk etter å ha hatt det gøy med venner.

Hos meg er det ofte depressive perioder med grunn (mye styr med familien), for å så en dag eller 2 etter "ta helt av" (ikke bruke for mye penger osv, men alt er plutselig gøy og jeg snakker konstant)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/274068-manisk/#findComment-2216200
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...