Gå til innhold

nhd, hva gjør jeg nå??

Anbefalte innlegg

Gjest pieces

skal snart ut i yrkesrettet attføring og er vel på en måte erklert frisk på dps, det går en hel månte mellom timene, har trappet ned og kuttet ut cipralex noe som fungerte ganske greit en stund.

den siste tiden har jeg fått skikkelige nedturer hvor alt er svart igjen og mine gamle planer om selvmord kommer snikende, men det går over igjen, de er bare så tunge de periodene hvor alt virker håpløst

lurer på hvordan det skal gå i en jobb

vet ikke helt hva jeg burde gjøre nå, be om time kjapt? la det stå til? begynne med cipralex igjen ?

jeg har gledet meg til å komme tilbake til "livet" med jobb og ha en plass i samfunnet, håper ikke jeg ramler ned i grøfta igjen ...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/274069-nhd-hva-gj%C3%B8r-jeg-n%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest pieces

Kuttet du Cipralex i forståelse med legen din?

Hvilken diagnose har du? Om det er depresjon, hvor mange episoder har du hatt? Hvor lenge brukte du Cipralex siste gang du brukte det?

ja legen var med,brukte 20mg og trappet ned 5mg av gangen over tid

depresjon ja, har hatt flere episoder. brukte cipralex over 2år denne gangen.

har cipralex liggende.... er redd for det skal ødelegge når jeg begynner å jobbe med svingningene.

har du ett råd til meg?

takk

Nils Håvard Dahl, psykiater

ja legen var med,brukte 20mg og trappet ned 5mg av gangen over tid

depresjon ja, har hatt flere episoder. brukte cipralex over 2år denne gangen.

har cipralex liggende.... er redd for det skal ødelegge når jeg begynner å jobbe med svingningene.

har du ett råd til meg?

takk

Med mange tidligere episoder og relativt raskt tilbakefall etter seponering, er du muligens en av de mange som trenger livslang behandling.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...