kamelonjenta Skrevet 23. april 2007 Skrevet 23. april 2007 Skam og selvdestruktive tanker. Sliter med selvforakt. Er på vei inn i et galt spor. Jeg er ikke deprimert i grunnen. Men fortvilet over at jeg har ødelagt mye for meg selv. Kan medisiner hjelpe mot slike tanker og tendenser? F.eks økning av AP? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 23. april 2007 Skrevet 23. april 2007 Først må legen stille en diagnose. Deretter kan en drøfte hva som hjelper. 0 Siter
kamelonjenta Skrevet 23. april 2007 Forfatter Skrevet 23. april 2007 Først må legen stille en diagnose. Deretter kan en drøfte hva som hjelper. PF, uspesifisert. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 23. april 2007 Skrevet 23. april 2007 PF, uspesifisert. Da er det umulig å svare på hvilke/om medisiner virker. 0 Siter
kamelonjenta Skrevet 23. april 2007 Forfatter Skrevet 23. april 2007 Først må legen stille en diagnose. Deretter kan en drøfte hva som hjelper. Selvforakten tar mye av min konsentrasjon. Har vanskeligheter med å sovne uten "hjelp". 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.