Gå til innhold

Krise/akutt tlf.nr


Gjest Rinja

Anbefalte innlegg

Du har fint plass til det, i den røde brede logostripen med doktoronline.no !!!

Eks.

Trenger du noen å snakke med, ring....

Akutt/Krise, ring.....

På forhånd, Tusen Takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror du h*n tok pille?

Alltid stor fare når noen "roper om hjelp".

Vi må alltid ta det på alvor.

Håper virkelig h*n har hørt på oss, og ringt et av nødnummerene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid stor fare når noen "roper om hjelp".

Vi må alltid ta det på alvor.

Håper virkelig h*n har hørt på oss, og ringt et av nødnummerene.

Hva har jeg gått glipp av, hva har skjedd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva har jeg gått glipp av, hva har skjedd?

Psykiatri-tråd -- gir opp...

Ikke første gang vi får slike innlegg, derfor jeg takker Webmaster for at han skal pynte opp den røde doktoronline logoen litt med tekst og nød-nummer bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg vært flink med pc, skulle jeg også laget en link der, til en side med diverse nødnr. med noen ord og informert litt for hvert tlf.nr.

Mulig Webmaster er flinkere til det enn meg ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Psykiatri-tråd -- gir opp...

Ikke første gang vi får slike innlegg, derfor jeg takker Webmaster for at han skal pynte opp den røde doktoronline logoen litt med tekst og nød-nummer bak.

Tråden er blitt slettet...huff, ekkelt når slikt skjer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mista nikket

Tråden er blitt slettet...huff, ekkelt når slikt skjer...

Jeg blir heller sint jeg når en legger slike beskjeder i fra seg til folk som ikke har muligheter til å gjøre noe. En blir sittenede å tenke og lure på hva en kan gjøre, si. Personen legger på en måte ansvaret over på andre og stikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jente31

Tråden er blitt slettet...huff, ekkelt når slikt skjer...

Enig med deg. Veldig ekkelt. Ikke er det lett å gi råd heller, i slike tilfeller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er blitt slettet...huff, ekkelt når slikt skjer...

De pleier å slette slike tråder, og det er bra...

Det er aldri godt når noen lider, men det eneste vi kan gjøre er å gi nødnr og oppfordre til å ringe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir heller sint jeg når en legger slike beskjeder i fra seg til folk som ikke har muligheter til å gjøre noe. En blir sittenede å tenke og lure på hva en kan gjøre, si. Personen legger på en måte ansvaret over på andre og stikker.

Når en er så langt nede, vurderer man ikke om det er slemt å skrive det ned...

Men jeg skjønner hva du mener...

Det eneste vi kan gjøre er å oppfordre til telefon tjenester...De er opplært til å ta imot slike samtaler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De pleier å slette slike tråder, og det er bra...

Det er aldri godt når noen lider, men det eneste vi kan gjøre er å gi nødnr og oppfordre til å ringe.

Nei, det er en vanskelig situasjon å stå på sidelinjen uten mulighet til å gripe inn.

Det er samtidig en påminnelse til oss alle om at brukere kan være helt på felgen når de tar kontakt, og at man derfor svarer med respekt og omtanke. Heldigvis er det sjargongen her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er en vanskelig situasjon å stå på sidelinjen uten mulighet til å gripe inn.

Det er samtidig en påminnelse til oss alle om at brukere kan være helt på felgen når de tar kontakt, og at man derfor svarer med respekt og omtanke. Heldigvis er det sjargongen her inne.

Det er det som er godt her inne.

Vi snakker om alt, alvor og hverdag, tuller og våser, men tar gjerne en brems når det trengs :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kanrataman

Det er det som er godt her inne.

Vi snakker om alt, alvor og hverdag, tuller og våser, men tar gjerne en brems når det trengs :o)

Alt fra ronking til universet.

God natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mista nikket

Når en er så langt nede, vurderer man ikke om det er slemt å skrive det ned...

Men jeg skjønner hva du mener...

Det eneste vi kan gjøre er å oppfordre til telefon tjenester...De er opplært til å ta imot slike samtaler.

Håper personen får hjelp, enten på den ene eller andre måten.

DOL er egentlig et fint sted. Her er det både sorg og glede og noen å dele det med, på godt og vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det som er godt her inne.

Vi snakker om alt, alvor og hverdag, tuller og våser, men tar gjerne en brems når det trengs :o)

Ja, det er egentlig skikkelig å godt å få være del av et slikt felleskap som dette. Det er så utrolig mange oppegående mennesker samlet under ett tak, og det er vanvittig lærerikt å ta del!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...