Gjest Ellipse Skrevet 23. april 2007 Skrevet 23. april 2007 Jeg føler meg så forferdelig ensom nå. Dirrer og skjelver. Vet ikke hva som går av meg, egentlig. 0 Siter
frosken Skrevet 24. april 2007 Skrevet 24. april 2007 Du merker hva du føler, Ellipse, det er det som skjer. 0 Siter
Gjest ferri Skrevet 25. april 2007 Skrevet 25. april 2007 Putekrig!! *smeller svakt til Ellipse, med en døds myk pute* mmm... ensom her og... sukk... 0 Siter
Gjest Ellipse Skrevet 25. april 2007 Skrevet 25. april 2007 Putekrig!! *smeller svakt til Ellipse, med en døds myk pute* mmm... ensom her og... sukk... Hihi;) Du fikk meg til å flire nå, takk søte du! *Smeller tilbake så fjærene fyker* (Ellipse viser ingen nåde når hun kriger;) Håper du ikke har det så allerverst i kveld, ferri. 0 Siter
Gjest ferri Skrevet 25. april 2007 Skrevet 25. april 2007 Hihi;) Du fikk meg til å flire nå, takk søte du! *Smeller tilbake så fjærene fyker* (Ellipse viser ingen nåde når hun kriger;) Håper du ikke har det så allerverst i kveld, ferri. *Deiser ned i bakken etter Ellipses fulltreffer* Leeenge siden jeg har vært i så godt humør som idag..! Du da? *Kaster puta mitt i fleisen på Ellipse* Bedre dag idag, enn i går? Bittelitt? 0 Siter
Gjest Ellipse Skrevet 25. april 2007 Skrevet 25. april 2007 *Deiser ned i bakken etter Ellipses fulltreffer* Leeenge siden jeg har vært i så godt humør som idag..! Du da? *Kaster puta mitt i fleisen på Ellipse* Bedre dag idag, enn i går? Bittelitt? *miste pusten og sluke fjær* Nåde;) Så fint å høre, ferri! Det unner jeg deg!! Hatt en goood dag jeg også faktisk:)) Gjengen i Greys Anatomy har nettopp holdt meg med selskap en times tid. Går og legger meg nå, så jeg ikke risikerer å ødelegge en fin dag sånn på tampen...fort gjort.. Natta! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.