Gå til innhold

Psykofarmaka - trojanske hester

Lurer på det meste og de fleste...

Anbefalte innlegg

Jeg har en teori om at psykofarmaka er designet til å påvirke hjernene våre til å føle oss bedre (uten at vi faktisk blir det), men også skape en avhengighet, slik at de som begynner med medisiner som oftest må bruke det livet ut. Om de ikke er heldige og eller sterke.

Dermed vil de råtne selskapene tjene enda mer penger enn om de faktisk hadde gjort det umulige, funnet et stoff som lurer din sjel og dine tanker, til å forandres, til å kvitte seg med problemer.

Men kan dette bevises? Nei, såklart ikke. Selskapene og legene har balletak på oss som sliter - de svake i samfunnet.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/274095-psykofarmaka-trojanske-hester/
Del på andre sider

Fortsetter under...

På tide å øke dosen med AP? ;)

Jeg kan bare si deg at jeg mener leger/medisinere/psykologer ikke er annet enn miniatyrdiktatorer...

Når alle som kommer med kritikk er "syke" og "gale" og "sinnsyke", eller "føler seg tråkket på av psykiatrien", så har man egentlig et veldig greit bevis for hva som egentlig foregår oppe i hodene til disse menneskene!

Men de er vellykkede i sin manipulering av virkeligheten - de har etterhvert fått mange tilhengere!

Ikke det at jeg ikke forstår meg på de tilhengerne, altså mennesker som deg. Det er naturlig å ønske seg klare svar på sine spørsmål og ting man føler seg usikker på... du har bare valgt feil, desverre...

Det å tro på at psykofarmaka hjelper en er jo som å tro på at man kommer til himmelen etter døden det... ønsketenkning som følge av desperasjon...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...