Gjest abrahamsen Skrevet 24. april 2007 Skrevet 24. april 2007 ...til jul i dag. Har dere bestemt dere for hva dere skal bake til jul i år? Hva med kalender til minsten? Jeg tror jeg satser på edelgran, den holder seg lenger. Lykke til med forberedelsene! 0 Siter
pekkaline Skrevet 24. april 2007 Skrevet 24. april 2007 Haha, først må vi komme over 17mai, så kan man begynne med julegaver Nei vettu hva 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 24. april 2007 Skrevet 24. april 2007 Nei, uff julestria med eksamener har jeg ikke lyst til å bli påmint om enda. Kan du ikke vente litt? Alle fikk vel med seg min stri før jula 06:P 0 Siter
Gjest abrahamsen Skrevet 24. april 2007 Skrevet 24. april 2007 Nei, uff julestria med eksamener har jeg ikke lyst til å bli påmint om enda. Kan du ikke vente litt? Alle fikk vel med seg min stri før jula 06:P Det er viktig å begynne tidlig vet du;o) 0 Siter
Gjest abrahamsen Skrevet 24. april 2007 Skrevet 24. april 2007 Haha, først må vi komme over 17mai, så kan man begynne med julegaver Nei vettu hva Tenkte å gjøre ferdig julegavene før 17. mai jeg. Så kan jeg konsentrere meg om bakinga etter det. 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 24. april 2007 Skrevet 24. april 2007 Det er viktig å begynne tidlig vet du;o) Tror jammen du har rett i det du sier:) Så hvis jeg begynner tidlig, så kan jeg jo slippe det stresset før årets jul:) Men jeg må nok alikevel vente til det blir juni før jeg tenker så langt, nok å gjøre før det er ferie desverre:( 0 Siter
jubalong70 Skrevet 24. april 2007 Skrevet 24. april 2007 He, he, he. Det var nå voldsomt til planleggingsiver Vi hugger vårt eget juletre i skogen til bestefar - og det blir gran i år også. Kalenderene har jeg ikke tenkt på engang, men jeg er i gang med julegavene 0 Siter
Gjest abrahamsen Skrevet 24. april 2007 Skrevet 24. april 2007 He, he, he. Det var nå voldsomt til planleggingsiver Vi hugger vårt eget juletre i skogen til bestefar - og det blir gran i år også. Kalenderene har jeg ikke tenkt på engang, men jeg er i gang med julegavene WOW, du HAR faktisk begynt du da? Jeg er av den ekstremt treige sorten som begynner i desember med det meste... Men det slo meg i dag da jeg så datoen at det kanskje var på tide å begynne;o) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 24. april 2007 Skrevet 24. april 2007 WOW, du HAR faktisk begynt du da? Jeg er av den ekstremt treige sorten som begynner i desember med det meste... Men det slo meg i dag da jeg så datoen at det kanskje var på tide å begynne;o) He, he - ja julegaver handler jeg hele året. Passer på når det er salg Men det andre blir nok utsatt ja... 0 Siter
morsan Skrevet 25. april 2007 Skrevet 25. april 2007 *ho ho* Du klarte kunststykket å være først ute med juletråd på dol i 2007!! :-) 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 25. april 2007 Skrevet 25. april 2007 Tenkte å gjøre ferdig julegavene før 17. mai jeg. Så kan jeg konsentrere meg om bakinga etter det. sorry, jeg måtte le litt nå. Du har vel ikke tenkt å ha 7 måneders gamle kaker når det er jul? 0 Siter
kanratama Skrevet 25. april 2007 Skrevet 25. april 2007 sorry, jeg måtte le litt nå. Du har vel ikke tenkt å ha 7 måneders gamle kaker når det er jul? Skal ha taco i morgen, så jeg spør en ekspert: Hva er best av Odel Paso og Santa Maria? 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 25. april 2007 Skrevet 25. april 2007 Skal ha taco i morgen, så jeg spør en ekspert: Hva er best av Odel Paso og Santa Maria? Takk for at du har tilitt til ei som liker taco:o) Jeg må si at jeg aldri har smakt Santa Maria til taco. Så jeg har alltid brukt Odel Paso etter de forslagene der. Ellers bruker jeg noe krydder fra Hellas nå for tiden:) 0 Siter
morsan Skrevet 25. april 2007 Skrevet 25. april 2007 Skal ha taco i morgen, så jeg spør en ekspert: Hva er best av Odel Paso og Santa Maria? Odel? *fnis* Old El Paso, heter det *humre humre* 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 25. april 2007 Skrevet 25. april 2007 Odel? *fnis* Old El Paso, heter det *humre humre* hehe, det er riktig:) Måtte tenke litt hva kanratama tenkte på, før jeg svarte:) 0 Siter
morsan Skrevet 25. april 2007 Skrevet 25. april 2007 hehe, det er riktig:) Måtte tenke litt hva kanratama tenkte på, før jeg svarte:) Og jeg måtte konse for å klare å skrive "kanratama". Jeg tenker alltid på han som "katamaran"! ;-) 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 25. april 2007 Skrevet 25. april 2007 Og jeg måtte konse for å klare å skrive "kanratama". Jeg tenker alltid på han som "katamaran"! ;-) hehe, kanskje kanratama er en katamaran;) 0 Siter
Gjest abrahamsen Skrevet 27. april 2007 Skrevet 27. april 2007 *ho ho* Du klarte kunststykket å være først ute med juletråd på dol i 2007!! :-) Yes!!!! Det var målet;o) 0 Siter
Gjest abrahamsen Skrevet 27. april 2007 Skrevet 27. april 2007 sorry, jeg måtte le litt nå. Du har vel ikke tenkt å ha 7 måneders gamle kaker når det er jul? Jeg legger de i fryseren vet du. det går så bra så. Eller kanskje jeg heller skal pynte huset, så er det unnagjort iallefall. Liker å være tidlig ute jeg;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.