Gjest Tacomix Skrevet 24. april 2007 Skrevet 24. april 2007 Hva bør jeg huske på? Skal på intervju nå idag. 0 Siter
Gjest lykke til! Skrevet 24. april 2007 Skrevet 24. april 2007 Vær ærlig (selvsagt) og vær deg selv. Ikke ha tyggegummi og vær ellers velstelt og høflig. Tenk over positive ting (og neg.) med deg selv. Vit litt om stedet du søker jobb! 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 24. april 2007 Skrevet 24. april 2007 Vær ærlig (selvsagt) og vær deg selv. Ikke ha tyggegummi og vær ellers velstelt og høflig. Tenk over positive ting (og neg.) med deg selv. Vit litt om stedet du søker jobb! Tusen takk for tipsene:) Er litt spent nå. Håper dette går den rette veien:) 0 Siter
Gjest Petrinaa;) Skrevet 24. april 2007 Skrevet 24. april 2007 Tusen takk for tipsene:) Er litt spent nå. Håper dette går den rette veien:) Ikke lukt røyk.. Vær utadvendt selv om du ikke er det i virkeligheten. Du bør vite svaret på alt man kan tenke seg til du blir spurt om, vær hyggelig, ha alle papirene klare, vær stelt på håret og i klær(ikke utringet topp, selv om det kan virke med en mann) 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 24. april 2007 Skrevet 24. april 2007 Ikke lukt røyk.. Vær utadvendt selv om du ikke er det i virkeligheten. Du bør vite svaret på alt man kan tenke seg til du blir spurt om, vær hyggelig, ha alle papirene klare, vær stelt på håret og i klær(ikke utringet topp, selv om det kan virke med en mann) Takk for svar:) Røyk går bra, for jeg røyker ikke:) Å det er en dame jeg skal snakke med, så da må jeg vel være okey kledd:) Takk for tipsene:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.