Gå til innhold

Hvilken film kjøpte du sist?

Anbefalte innlegg

Gjest Leylah
Skrevet

Leier film(og laster ned*hysj*). Siste filmen jeg så var Deja Vu og Blood Diamond;) Siste filmen som ble kjøpt her i huset er James Bond-the collection(samboer som kjøpte)

Skrevet

Siste filmen jeg kjøpte var "The Devil wears Prada".

Skrevet

Jeg vant jo en haug med filmer! Fikk byttet inn fire av de jeg hadde sett mot to (litt dyrere) jeg gjerne ville ha.

Det var "Over hekken" og "Babel" :-)

Har ikke fått sett noen av de voksne filmene ennå. Over hekken så vi to ganger i løpet av helga!

Skrevet

Kjøper ikke mange filmer. Siste var den siste til James Bond. Den er bra. (Liker generelt ikke Bond-filmer)

Skrevet

Siste filmen jeg kjøpte var "The Devil wears Prada".

Hva synes du om den? Jeg synes den var oppskrytt, det var jo ingen overraskelser i filmen i alle fall... Egentlig litt kjedelig, men grei nok tidtrøyte.

Skrevet

Hva synes du om den? Jeg synes den var oppskrytt, det var jo ingen overraskelser i filmen i alle fall... Egentlig litt kjedelig, men grei nok tidtrøyte.

Helt enig, synes den var kjempekjedelig, knapt nok tidtrøyte!

mvh

Skrevet

Det tror jeg er ganske lenge siden. Jeg husker i hvert fall ikke hvilken film det var. Men samboeren har nettopp kjøpt Gudfaren-filmene.

Gjest Pontiac
Skrevet

Vi pleier å svappe på kabelpakka :)

Men ungene kjøper seg noen i ny og ne, sisst var det den siste av James Bond, og da må jeg selvsakt se de :D

Skrevet

Enig. Helt grei underholdning, men den ga meg ikke mye.

Skrevet

Kjøper alltid. Leier aldri.

sist; happy feet og babel.

Skrevet

Jeg leide "Babel" i helga. Fantastisk god film!!!

Skrevet

Borat. Jeg lo så jeg skreik.

Det er den siste jeg kjøpte også! :-)

Men har ikek fått tid til å se den ennå....

Skrevet

Enig. Helt grei underholdning, men den ga meg ikke mye.

Enig.

Jeg så den på kino, og Meryl Streep alene var verdt billettprisen.

Ellers føltes den nesten litt "pubertal"...

tzatziki1365380058
Skrevet

Leier aldri film lenger, det er så altfor billig å kjøpe, dessuten er det langt til noe "leiested" herfra. Den siste filmen jeg kjøpte var "Scoop" - tror den heter det i alle fall, den siste til Woody Allen. Har ikke sett den ennå, skal se den på lørdag, tror jeg.

Før det var det Happy Feet og Volver - ikke sett noen av dem, men småttisene har sett Happy Feet flere ganger.

Skrevet

Enig.

Jeg så den på kino, og Meryl Streep alene var verdt billettprisen.

Ellers føltes den nesten litt "pubertal"...

Ja, det var gode skuespillerprestasjoner, men plottet var jo veldig enkelt - dog underholdende :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...