Gå til innhold

Leser du aviser på nett eller kjøper du?

Anbefalte innlegg

hare1365380455
Skrevet

Jeg leser helst på nett, men jeg liker godt å sitte i sofaen med en avis.

Skrevet

Ser på nett. Men om jeg skal på biltur, fergetur eller er på Cafe-Da kjøper jeg, står litt mer i avisen. Nå leser jeg kun Vg:)

Gjest annlovinda
Skrevet

Ser på nett. Men om jeg skal på biltur, fergetur eller er på Cafe-Da kjøper jeg, står litt mer i avisen. Nå leser jeg kun Vg:)

Begge deler.

Vi får aftenposten og lokal-avisa levert i postkassa. Men leser også noe på nett.

Skrevet

Lokalavisen må jeg ha på papir. VG, Dagbladet osv kjøper jeg bare når vi er på reise.

Kikker litt innnom nettavisene av og til - ikke hver dag. LIker egentlig best papiraviser.

Gjest Tacomix
Skrevet

Jeg må si at jeg liker min tidligere lokalavis bedre på papir enn nett. Her jeg bor kjøper jeg ca. avisen 1 gang i året.

Etter jeg flyttet så leste jeg min gamle lokalavis daglig, også vg. Men nå kan det faktisk gå en uke uten at jeg verken ser på nyhetene på tv og leser noe på nettet.

Orker ikke alt det triste nemlig.

hare1365380455
Skrevet

Jeg må si at jeg liker min tidligere lokalavis bedre på papir enn nett. Her jeg bor kjøper jeg ca. avisen 1 gang i året.

Etter jeg flyttet så leste jeg min gamle lokalavis daglig, også vg. Men nå kan det faktisk gå en uke uten at jeg verken ser på nyhetene på tv og leser noe på nettet.

Men husk at du som student bør lese avisen og holde deg oppdatert. Du kan få bruk for kunnskapene i oppgaver.

Gjest Tacomix
Skrevet

Men husk at du som student bør lese avisen og holde deg oppdatert. Du kan få bruk for kunnskapene i oppgaver.

Der sier du noe der. Kanskje jeg bør lese litt oftere? Hvilke aviser er så fall bra på kunnskap?

hare1365380455
Skrevet

Der sier du noe der. Kanskje jeg bør lese litt oftere? Hvilke aviser er så fall bra på kunnskap?

Du bør vel lese litt forskjellig om diverse.

Gjest Tacomix
Skrevet

Du bør vel lese litt forskjellig om diverse.

Ja, det bør jeg nok. Det er sikkert veldig viktig at jeg blir litt mer engasjert til høsten. For nå er jeg virkelig ikke det. Takk for at du hjelper meg:)

hare1365380455
Skrevet

Ja, det bør jeg nok. Det er sikkert veldig viktig at jeg blir litt mer engasjert til høsten. For nå er jeg virkelig ikke det. Takk for at du hjelper meg:)

Bare hyggelig det!

Gjest Shira :o)
Skrevet

Lokalavisen fra mitt hjemsted leser jeg i papirutgave, den kommer ut 3 ganger i uka.

Lokalavisa her eg bor, leser jeg med ujevne mellomrom på papir, litt på nett.

Resten av aviser leser jeg på nett.

Gjest Tacomix
Skrevet

Bare hyggelig det!

Så om du ser noe som engasjerer deg, så gi meg beskjed:) Kanskje jeg skal melde meg inn i student politikken også:)

hare1365380455
Skrevet

Så om du ser noe som engasjerer deg, så gi meg beskjed:) Kanskje jeg skal melde meg inn i student politikken også:)

Du får nå se hva du har tid til. Det viktigste er vel å lese aviser. Kanskje kan du bruke noe du har lest i oppgaver.

Gjest Tacomix
Skrevet

Du får nå se hva du har tid til. Det viktigste er vel å lese aviser. Kanskje kan du bruke noe du har lest i oppgaver.

Du er så klok:) Jeg var virkelig flink før med å lese, men nå har jeg nesten sluttet. Få skjerpe meg litt nå.

Gjest Vesillia
Skrevet

"Men nå kan det faktisk gå en uke uten at jeg verken ser på nyhetene på tv og leser noe på nettet.

Orker ikke alt det triste nemlig".

Du er klar over at det står veldig mye annet enn triste ting i avisene, og at mye er veldig nyttig å få med seg? Du vet vel ikke da at Jeltsin er død, at Danmark har fått ny prinsesse osv. Jeg tror man blir ganske dum etterhvert om man ikke får med seg en eneste nyhet.

Gjest Tacomix
Skrevet

"Men nå kan det faktisk gå en uke uten at jeg verken ser på nyhetene på tv og leser noe på nettet.

Du er klar over at det står veldig mye annet enn triste ting i avisene, og at mye er veldig nyttig å få med seg? Du vet vel ikke da at Jeltsin er død, at Danmark har fått ny prinsesse osv. Jeg tror man blir ganske dum etterhvert om man ikke får med seg en eneste nyhet.

Jeg har fått med meg alt det der jo. Det gjelder jo ikke hver uke. Men innimellom så leser jeg ikke noe. Å jeg blir heller ikke dum av ikke lese noen aviser på en uke, sånn innimellom. Lurer på hvor mange år det tar.

hare1365380455
Skrevet

Du er så klok:) Jeg var virkelig flink før med å lese, men nå har jeg nesten sluttet. Få skjerpe meg litt nå.

Jeg kjenner en lærer som av og til forteller hvor viktig det er å lese aviser, ser du. ;)

Skrevet

Jeg leser bare avis på nett når jeg ikke har mulighet til å kjøpe en vanlig avis. Lesing på dataskjermen er noe jeg helst unngår (bortsett fra dolig da). Elektronisk bok tror jeg heller aldri jeg vil gå for. Papir er best.

Skrevet

Visse ting hører man om uansett. :-)

Gjest Tacomix
Skrevet

Visse ting hører man om uansett. :-)

Nemlig:) Jeg sitter mye på dataen. Men er for det meste inne på forumer og chatter og leser ikke nettaviser av den grunn. Så jeg får mye med meg for det, selv om jeg ikke direkte leser noen aviser.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...