Gå til innhold

Leser du aviser på nett eller kjøper du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nemlig:) Jeg sitter mye på dataen. Men er for det meste inne på forumer og chatter og leser ikke nettaviser av den grunn. Så jeg får mye med meg for det, selv om jeg ikke direkte leser noen aviser.

Man får med seg det meste på dol. :-) Dessuten er det jo også TV-nyhetene. Jeg leser generelt ikke avisa særlig ofte.

Gjest Tacomix
Skrevet

Man får med seg det meste på dol. :-) Dessuten er det jo også TV-nyhetene. Jeg leser generelt ikke avisa særlig ofte.

Ja, det er det en gjør. En får med seg det meste her på dol. Jeg ser heller på tv-nyhetene når jeg føler for det. Jeg går i perioder der jeg vil ha mye nyheter og noen ganger bare lokker jeg nyhetsverdenen så og si ute.

Gjest Pontiac
Skrevet

Jeg leser nettutgavene.

Men gubben kommer hjem med VG rimelig ofte så da koser jeg meg i soffan med den :)

Skrevet

Jeg abonnerer på en litt stor avis fra nærmeste store by, samt to små lokalaviser. Så leser jeg av og til andre aviser på nett.

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Abbonerer på to lokalaviser. Leser VG, Dagbladet ol på nett.

Skrevet

Dagen hadde ikke vært den samme uten Aftenposten i postkassa hver morgen! :-)

Spesielt i helgene - da setter jeg meg godt til i sofaen med pledd og kaffe og leser _lenge_! :-)

Skrevet

Spesielt i helgene - da setter jeg meg godt til i sofaen med pledd og kaffe og leser _lenge_! :-)

Kjøper kun hvis jeg skal sitte lenge på tog eller buss.

Ellers kun nett.

hare1365380455
Skrevet

Går det an å få den avisen kun om lørdagen?

Skrevet

Thanks. :)

Men ulempen ved å ikke få avisa fredag morgen er at du ikke får med A-magasinet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...