Gå til innhold

En snill mann kommer til meg... hva gjør jeg?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym denne gangen jah
Skrevet

Jeg har kjøpt noe ganske så stort noe av en mann som bor 6-7 timer unna meg, og vi ble enige om at han ikke skulle sende dette til meg i posten, men at han tilbudte seg å kjøre det direkte hjem til meg. Det syns jeg er sporty gjort og han sa at han tok 1200 kr for det. jeg tar likevel ut 1500 kr fordi jeg syns han fortjener såpass. Men hvordan kan jeg få takket ham for at han gjør dette? Er det nok å gjøre det på denne måten? Eller kan jeg takke ham på en litt finere måte?

Gjest Leylah
Skrevet

Syns det er mer enn nok med 1500 kroner jah. Det er jo en du ikke kjenner, han er glad fordi du kjøpte den saken av han og han får betalt bensinpenger+++++++..Så det er nok=)

Skrevet

Kanskje gi han noe spiselig? Tror de liker det.

Skrevet

Regner med du tenker på noe seksuelt?

Du kunne jo sugd han da. Hvis dere er innendørs og det faller naturlig. Det ser han nok på som en fin ekstrabetaling.

Skrevet

Regner med du tenker på noe seksuelt?

Du kunne jo sugd han da. Hvis dere er innendørs og det faller naturlig. Det ser han nok på som en fin ekstrabetaling.

Ler...svaret ditt...

Føler du deg underernært, eller er det bare humøret :o))

Nå skal jeg på kino og se på Mr. Been :o))

Skrevet

Ler...svaret ditt...

Føler du deg underernært, eller er det bare humøret :o))

Nå skal jeg på kino og se på Mr. Been :o))

Underernært!? På sex mener du? Nei, ronket sist i morges. Da er det nok heller godt humør.

Mr Bean er en idiot.

Skrevet

Bensinpenger pluss en OK timelønn. Jeg aner ikke om 1500 kr dekker det.

Skrevet

Underernært!? På sex mener du? Nei, ronket sist i morges. Da er det nok heller godt humør.

Mr Bean er en idiot.

Smiler....ikke rart at du er i godt humør da :o)

Synes Mr.Been er artig jeg :o)

Åsså er det så godt med m på kino :o)

Skrevet

Smiler....ikke rart at du er i godt humør da :o)

Synes Mr.Been er artig jeg :o)

Åsså er det så godt med m på kino :o)

m er godt, ja. Bedre enn popcorn.

Skrevet

m er godt, ja. Bedre enn popcorn.

Helt klart :o)

Hvem film var du på sist da ?

Neste film jeg skal på, blir ”The Bridge”.

Filmen handler om Golden Gate Bridge, stedet i verden hvor flest mennesker tar sitt eget liv.

Er egentlig imot at filmen vises, men må likevel se den ...

:o)

Skrevet

Helt klart :o)

Hvem film var du på sist da ?

Neste film jeg skal på, blir ”The Bridge”.

Filmen handler om Golden Gate Bridge, stedet i verden hvor flest mennesker tar sitt eget liv.

Er egentlig imot at filmen vises, men må likevel se den ...

:o)

Er egentlig altfor sjelden på kino, men var og så "300" for ikke så lenge siden. Golden Gate i San Francisco?

Skrevet

6-7 timer unna?! Kjører han fra Oslo til Namsos eller noe? Jeg hadde blitt skeptisk jeg, men det er nå meg. :o)

Skrevet

Er egentlig altfor sjelden på kino, men var og så "300" for ikke så lenge siden. Golden Gate i San Francisco?

"Selvmordsbroen"...... Den er verdenskjent....jeg er imot filmen, siden den har en smitteeffekt, og de som hopper er ekte.... En sårbar dokumentarfilm....

Krise.tlf får mye telefoner etter den filmen :o(

Skrevet

"Selvmordsbroen"...... Den er verdenskjent....jeg er imot filmen, siden den har en smitteeffekt, og de som hopper er ekte.... En sårbar dokumentarfilm....

Krise.tlf får mye telefoner etter den filmen :o(

Da er du antakelig mot voldsfilmer også. De fører unektelig til mer vold i samfunnet.

Skrevet

Rettelse.....den viser menneskers hopp svært direkte.

Men filmen "The Bridge" er en interessant og lærerik film.

Skrevet

Da er du antakelig mot voldsfilmer også. De fører unektelig til mer vold i samfunnet.

Ser voldsfilmer, men du har rett i at de også har smitteeffekt :o(

Ikke på meg da, tror jeg ;o)

Skrevet

6-7 timer unna?! Kjører han fra Oslo til Namsos eller noe? Jeg hadde blitt skeptisk jeg, men det er nå meg. :o)

Han liker kanskje å kjøre bil?

Og man kommer ikke langt på 6-7 timer i Norge. :-)

Skrevet

Du skal kjøre bra fort dersom man bare bruker 6-7 timer fra Oslo til Namsos! ;-)

Skrevet

Du skal kjøre bra fort dersom man bare bruker 6-7 timer fra Oslo til Namsos! ;-)

Tja. 5 timer Oslo-Trondheim, hvor lang tid bruker man fra Trondheim til Namsos da?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...