Gå til innhold

En snill mann kommer til meg... hva gjør jeg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tja. 5 timer Oslo-Trondheim, hvor lang tid bruker man fra Trondheim til Namsos da?

Skal du klare Oslo - Trondheim på 5 timer må du ha en _gjennomsnittsfart_ på over 100 km/t!

Skrevet

Skal du klare Oslo - Trondheim på 5 timer må du ha en _gjennomsnittsfart_ på over 100 km/t!

Jeg reagerte også på det tåpelige anslaget.

Skrevet

Jeg reagerte også på det tåpelige anslaget.

Tja, jeg ville ikke bruke så sterke ord selv om folk tar feil.

Skrevet

Kjører man Østerdalen så er vel det stort sett overkommelig. :o) Men neida, man bør selvfølgelig ikke kjøre så fort, men det er ikke til å komme bort fra at mange gjør det.

Skrevet

Kjører man Østerdalen så er vel det stort sett overkommelig. :o) Men neida, man bør selvfølgelig ikke kjøre så fort, men det er ikke til å komme bort fra at mange gjør det.

Riktignok ikke så mange fotobokser i Østerdalen, men det er da en el 50-soner er også.

Man kan ha en fart på godt over 100 gjennom Rendalen, men visse strekninger mellom Elverum og cirka Rena er altfor svingete for å kjøre i 100+.

Synes jeg ihvertfall;-)

Skrevet

Riktignok ikke så mange fotobokser i Østerdalen, men det er da en el 50-soner er også.

Man kan ha en fart på godt over 100 gjennom Rendalen, men visse strekninger mellom Elverum og cirka Rena er altfor svingete for å kjøre i 100+.

Synes jeg ihvertfall;-)

Jeg er enig med deg, har ikke sansen for disse som kjører alt for fort.

Men vi kan være enig om at en strekning på 6-7 timer tilsvarer Trondheim-Oslo da? Jeg hadde blitt mer enn skeptsik til at en fremmed mann hadde tilbudt seg å kjøre noe stort oppover til meg uten å forvente noe tilbake...

Muligens med mindre det er en bil til flere hundre tusen...

Skrevet

Jeg er enig med deg, har ikke sansen for disse som kjører alt for fort.

Men vi kan være enig om at en strekning på 6-7 timer tilsvarer Trondheim-Oslo da? Jeg hadde blitt mer enn skeptsik til at en fremmed mann hadde tilbudt seg å kjøre noe stort oppover til meg uten å forvente noe tilbake...

Muligens med mindre det er en bil til flere hundre tusen...

Ja, en ig, men vi vet jo ikke om han egentlig er så fremmed for trådstarter, da;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...