Gå til innhold

To barnehagebarn falt ned i sjakt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jøss, hvorfor døde de ikke!? Åtte meter fritt fall...

Så du forresten hva som skjedde i Guatemala By tidligere i år?

Gjest Tacomix
Skrevet

Nei, jeg så ikke hva som skjedde der før i år, nei. Hva var det?

Glad de ungene bare ble lettere skadet.

Skrevet

Nei, jeg så ikke hva som skjedde der før i år, nei. Hva var det?

Glad de ungene bare ble lettere skadet.

Det åpnet seg et gedigent hull i bakken, midt i buen. Hullet var nesten sirkulært, og slukte et hus. Hullet var 100 meter dypt.

Gjest Tacomix
Skrevet

Det åpnet seg et gedigent hull i bakken, midt i buen. Hullet var nesten sirkulært, og slukte et hus. Hullet var 100 meter dypt.

oi, det var digert.

Skrevet

Sjakten var så smal at de antagelig har bumpet inn i sidene her og der. Så blir det ikke fritt fall.

Skrevet

Takk for linken. Jeg forstår ikke at noe slikt kan skje. Det var jo helt enormt også.

Religiøse vil ha det til at de som bodde der måtte ha gjort noe fælt for å fortjene dette.

Det har selvfølgelig sin naturlige forklaring.

Skrevet

Sjakten var så smal at de antagelig har bumpet inn i sidene her og der. Så blir det ikke fritt fall.

Men likevel må de ha fått alvorlige skrubbsår. 8 meter er ingen spøk, bumping eller ei.

Skrevet

Men likevel må de ha fått alvorlige skrubbsår. 8 meter er ingen spøk, bumping eller ei.

Den ene ble hentet med luftambulanse står det...

Gjest Tacomix
Skrevet

Religiøse vil ha det til at de som bodde der måtte ha gjort noe fælt for å fortjene dette.

Det har selvfølgelig sin naturlige forklaring.

Ja, det har jo sin naturlige forklaring. Men jeg forstår ikke at det var en sirkerl og ikke at det ble ødleggelser rundt.

Skrevet

Ja, det har jo sin naturlige forklaring. Men jeg forstår ikke at det var en sirkerl og ikke at det ble ødleggelser rundt.

Jeg trodde ikke det jeg så selv. Virket merkelig. Men det var visst noe med underjordisk erosjon, kloakklekkasje etc.

Gjest Tacomix
Skrevet

Jeg trodde ikke det jeg så selv. Virket merkelig. Men det var visst noe med underjordisk erosjon, kloakklekkasje etc.

Jeg har virkelig fått interesse for geografi i det siste. Så dette er spennende tema å snakke om.

Gjest Kanskje det kanskje
Skrevet

Jeg har virkelig fått interesse for geografi i det siste. Så dette er spennende tema å snakke om.

Du mener kanskje at det er naturfag du har fått interesse for?

Gjest Tacomix
Skrevet

Nei, det er forskjell på naturfag og geografi. Det er geografi jeg liker. Geografi er nemlig mer enn bare kart.

Skrevet

Geografi har også med jord, sten osv. å gjøre.

Gjest eplemor
Skrevet

Nei, det er forskjell på naturfag og geografi. Det er geografi jeg liker. Geografi er nemlig mer enn bare kart.

Geografi har da ingenting med dette hullet å gjøre??

Gjest Tacomix
Skrevet

Jeg svarte bare på det, kanskje det kanskje spørte om. Jeg liker geografi mer enn naturfag. Har ikke ment at dette tilhører verken det eller det andre. Jeg liker mer geografi uansett, men jeg er fasinert på mye annet om naturen også.

Skrevet

Jo, geografi omhandler også geologi.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...