Gå til innhold

Begynnene psykose?

Anbefalte innlegg

Jeg går på risperdal 37.5 mg, depot. Har byttet fra cissordinol for ca 6-8 uker siden. Ble skrevet ut fra akutt avdeling for 4 mnd siden. Var innlagt der i 7 mnd pga sucidal og psykose. Har diagnosen Scizhoaffektiv depresiv type.

Har nå store problemer med å holde en samtale eller tenke, pluttselig forsvinner tankene mine, akkurat som om de blir stjålet. Kan sitte å tenke på en ting, så forsvinner tanken å jeg klarer ikke huske hva jeg tenkte på.dette skjer hele tiden. Har også veldig dårlig konsentrasjon.

Jeg er redd andre skal lese tankene mine å føler at alle stirrer på meg når jeg går ute blandt folk. går også rundt å er usikker på hva som er virkelig og hva som ikke er det. Føler også tiltider at det blir plantet fremmede tanker å bilder i hodet mitt.

Jeg er redd for å bli psykotisk igjen. Det er jo bare 4- 5 mnd siden forrige psykose. Hva bør jeg gjøre? Trenger virkelig råd nå. Jeg reiser til utlandet om noen dager og er redd det vil gjøre ting verre. Please hjelp meg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/274150-begynnene-psykose/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...