Gå til innhold

NHD, hva skjedde med meg?

Gjest Jenta med det tomme ansiktet

Anbefalte innlegg

Gjest Jenta med det tomme ansiktet

Det begynte på torsdag, jeg våknet med en følelse jeg ikke kan huske å ha hatt på veldig lenge. Jeg var glad, virkelig glad. Jeg dro ut og brukte opp store deler av lønningen min på ting jeg absolutt ikke skulle ha. Fredagen kom og jeg gikk frivillig (!) til tannlegen for å ta ett sting jeg hadde utsatt i en mnd. Jeg dro videre til byen igjen og brukte opp siste rest av lønningen (inkl. det som skulle til regninger..)

Fredagskvelden dro jeg til x'n min (som forøvrig er x ved en god grunn, psykopat som kontrollerte meg.) jeg satt hos x og var enig i alt han sa, akkurat som før.

Lørdagen kom og plutselig ble jeg skjelven og klomsete. Jeg kantet glass, og følte meg direkte uvel. Lørdagskvelden var jeg tilbake i kjelleren. Ingenting ga mening! Jeg vurderte gi fra meg datteren min. Jeg gråt, og brølte om hverandre. Jeg ville bare sove! Og klarte ikke spise..

Slik er det enda, og idag er det tirsdag!

Hva er det som har skjedd med meg? Skal ikke til psykologen før om en uke, og føler meg.. direkte uvel! :(

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/274164-nhd-hva-skjedde-med-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...